Eli tästä lähdettiin:

Ja tässä lopputulos:

Kiitos kiitos.G.T.S kirjoitti:ON muuten ihan törkeen hyvän näköiset vanteet.. itelääkin tollaiset suunnitelmat talvivanteille... mut ainoo mikä jäi mietityttään et oiskos noi pultit saanu irti maalauksen ajaks ja ne jättäny kiiltäviks??
Ei muuten ois toiminut toi teippi jos oisit jättänyt huulet kiiltäviks ja omasta kokemuksesta niin mustalla sisustalla oleva vanne kiiltävällä huulella näyttää aika pieneltä ellei se todellakin ole iso ja niin kävi viime kesänä mulle ja vanteella oli kokoa 18" et tolleen just hyvä;)
Eipä tuo teippaaminen kummoinen juttu ole jos nyt osaa käsillään tehdä muutaki kuin venyttää kikkeliä.stiflat kirjoitti:On kyllä hienot tuollaisena!
Lisää informaatiota otettaisiin vastaan teippaamisvaiheesta ja itse teipistä.
Eipä nuo vielä oo alla, vanteet möllöttää keskellä olkkaria ilman renkaita.Vode82 kirjoitti:Oliko muuten kesävanteet jo tänään alla. En kerenny huomaamaan, sen verran puskista tuli tuo kohtaaminen. Etkä edes morjestanu kele.
Vode
Honkolan kohdalla justiin heitin kolmosen silmään kun katoin, että kerpeles siinähän tuleekin erikoisen näkönen omega vastaan. Olin siinä just palailemassa lomareissulta takasin, niin oli tuo reagointikyky aika nollassa.jarksi kirjoitti:Eipä nuo vielä oo alla, vanteet möllöttää keskellä olkkaria ilman renkaita.Vode82 kirjoitti:Oliko muuten kesävanteet jo tänään alla. En kerenny huomaamaan, sen verran puskista tuli tuo kohtaaminen. Etkä edes morjestanu kele.
VodeEns viikolla ehkä tulee nakit.. Missäspäin sitten ajoit vastaan ja millä autolla? Enhä mää oo mitään taaskaan tajunnu.
Niijustiisa. Noh, ehä mää mitää hokannu ite. Ei sitä aina vastaantulijoita kerkee kattella.Vode82 kirjoitti: Honkolan kohdalla justiin heitin kolmosen silmään kun katoin, että kerpeles siinähän tuleekin erikoisen näkönen omega vastaan. Olin siinä just palailemassa lomareissulta takasin, niin oli tuo reagointikyky aika nollassa.
Isäukon Vectralla olin liikenteessä.
Vode
jarksi kirjoitti:Niijustiisa. Noh, ehä mää mitää hokannu ite. Ei sitä aina vastaantulijoita kerkee kattella.Vode82 kirjoitti: Honkolan kohdalla justiin heitin kolmosen silmään kun katoin, että kerpeles siinähän tuleekin erikoisen näkönen omega vastaan. Olin siinä just palailemassa lomareissulta takasin, niin oli tuo reagointikyky aika nollassa.
Isäukon Vectralla olin liikenteessä.
VodeOltiin menossa käymään Soikkelin luona siinä kun se oli ostanna uuden kämpän.. Kilauttele jos on joskus käyntiä sulla Jyväskylässä ni tuu pyörähtään kahville?