pitäs tuo vararenkaan vanne viel maalata, mut en jaksanu nytte ruveta irrottamaan sitä, pitää erikseen maalailla viel se, mut tuollaset tylsät hopean väriset oli nuo muutkin vanteet

tulee tottakai mutta en oo sitä kerenny hankkii viel nii ei oo kuvii siit, todennäkösesti alumiinilevy tulee kiinni tohon... mimmonenka pajero siulla o?JoGo kirjoitti:tuleekos noihin turkkilevy tms. noitten putkien päälle vielä, vaikka kiillotettuna, tees mulle pajeroon samanlaiset
Tollasella -96 pitkällä 2.8TD naperolla tulee pärryyteltyäBeast^ kirjoitti:tulee tottakai mutta en oo sitä kerenny hankkii viel nii ei oo kuvii siit, todennäkösesti alumiinilevy tulee kiinni tohon... mimmonenka pajero siulla o?JoGo kirjoitti:tuleekos noihin turkkilevy tms. noitten putkien päälle vielä, vaikka kiillotettuna, tees mulle pajeroon samanlaiset

JoGo kirjoitti:Tollasella -96 pitkällä 2.8TD naperolla tulee pärryyteltyäBeast^ kirjoitti:tulee tottakai mutta en oo sitä kerenny hankkii viel nii ei oo kuvii siit, todennäkösesti alumiinilevy tulee kiinni tohon... mimmonenka pajero siulla o?JoGo kirjoitti:tuleekos noihin turkkilevy tms. noitten putkien päälle vielä, vaikka kiillotettuna, tees mulle pajeroon samanlaiset

ei oo ku nuo korinkiinnityspultit, en ainakaa ite oo löytäny pultin paikkoja? Rungossakos ne ois vai?palle kirjoitti:Eikö B-Fronterassa ollut valmiina pultinpaikat ja kierteet astinlaudoille?
palle kirjoitti:A-mallissa on runkopalkissa (ulkopuolella pystysivulla) 4 kierrereikää/pääty, johon on pultattu astinlautojen laipat. Etupyörän takana ja takapyörän edessä, siinä kohdassa missä palkki tulee alas ja jatkuu suorana edestä taakse. Ja takapäässä juuri ennen palkin "ylösnousemusta". Toivottavasti ymmärsit selityksen...Jos sulla ne reiät on niin ne voi olla tulpattu.