HMS77 kirjoitti:Calsunen kirjoitti:
Että on niitä naapureita moneen junaan.. Päätettiin miehen kans ettei mennä enään ikinä rivariin asumaan!!
Ja rivarihan asumismuotona ei kyllä liity sitten mitenkään siihen jos naapurina on ollu seinähullu ämmä. Rivarissa on helpompi tunnistaa se hullu ja tehdä asialle jotain, tuo teidän reagointi tuohon akkaan oli aika munatonta..ämmä viskoo piirakat pitkin seiniä ja te ette toiminu mitenkään? Asuitte ilmeisesti vuokralla joten se saattaa kyllä vaikuttaa jotain.
Mutta omistusasumismuotona rivari on itelle se ainoa oikea ok-talon lisäks, siihen ei vaa vielä ole rahhaa..
Entäs kerrostalossa? Meillä on sellanen ongelma että joku vitun vatipää käy repimässä pyykkejä kuivaushuoneessa alas naruilta, antasin mielelläni sakinhivutusta ja oppitunnin siitä miten muiden pyykkeihin ei kosketa, mutta miten, kun ei ole tietoakaan kuka se on.
Kerrostaloelämä se vasta perseestä onkin.
Siis, kerrotaan nyt tähän mitä asian hyväksi teimme..
Elikkäs, he(mies) omistivat asunnon eivät olleen vuokralla, me taas olimme. Poliisijuttu tuli auton sotkemisesta, ja sakkoja siitä saivat ja minulle korvattiin vahingot..
Meille myöhemmin selvisi että tämä naishenkilö ei asunut elikkäs ollut kirjoilla tässä ko asunnossa, vaan vieraili siinä aina sen sallitun kuukauden ajan ja oli pari yötä omassa asunnossaan joka oli jossain muualla. Eli ei sitä naista ainakaan voinut häätää siitä pois, sillä se oli vieras.. Monesti valitettiin taloyhtiöön, mutta minkäs ne tilanteelle voi kun itse asunnon omistaja ei mitään laittomuuksia tehnyt..
Loppujenlopuksi asuttiin siinä rivarissa vain se puoli vuotta, ja itse olin koulussa päivät, eli en sitä paria joutunut sietämään päivisin eikä juuri viikonloppuisin kun oltiin vanhempieni luona..
Ja en nyt sanonutkaan että rivitaloasuminen olisi tuollaista aina, eikä se riipu asumismuodosta mitenkään, mutta meille se oli henkilökohtainen negatiivinen asia/kokemus, jota vältän kyllä niin hyvin kuin pystyn. Vain pakon edessä muutan rivitaloon. Koko elämän ajan -1vuosi olen asunut omakotitalossa joten se tuntuu parhaalta vaihtoehdolta enkä halua totuttautua enää muuhun muotoon..
Veikka kirjoitti:Calsunen kirjoitti:^Ei se aina tepsi.. Me kun asuttiin väliaikasesti rivarissa niin meidän naapurissa asu sellanen 50v pari. Ukkoo oli petosella ammuttu päähän--> vähän vajaa. Ja akka oli entinen mielisairaanhoitaja-->Seura tekee kaltaisekseen.
Juttuja joita ehti puolen vuoden asumisen aikana tapahtua: ....
Ootko kahtonut sen dokkarin niistä helvetin naapureista mitkä siellä ruottissa touhus. Niillehän ei saanu kukaan mitään lakia aikaseksi, edes poliisit, tai muut tahot.
En.. Tohon pariskuntaan saattas tehota pumppari, mutta jos se mies on jo kerran luodista selvinny ja sekos, nii mitäs tapahtuu sitte jos se selviis seuraavastaki ja sekois entisestään..