Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1:n sunnuntai marjalan ABC
Henskuli bongattu eilen tuossa Teollisuuskadun ja Nurmeksentien risteyksessä ja Erzki tuli tuossa joku päivä vastaan Utrantien ja Jukolankadun risteyksessä.
Opel Astra
Mini One
Mini One
Jos ei kättäsä heiluta auton ulkopuolella mua vastaan tullessa, niin en varmasti mitn tajua..Top-i kirjoitti:Henskuli bongattu eilen tuossa Teollisuuskadun ja Nurmeksentien risteyksessä..
Ajeliko Temevee tänään illemmalla joskus puol 6 maissa tokmannin lähistöllä?
Tais olla maanantai? miulla tais silloin sojottaa kuskinpuolen pyyhkijä keskellä lasia kun otti herneet nokkaanTop-i kirjoitti:Erzki tuli tuossa joku päivä vastaan Utrantien ja Jukolankadun risteyksessä.
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Eepä kovalaiselta tullu leimaa, vielä pitää hitsailla. ja ne takajarrut.
Kellään muuten olisi ovenkahvaa (oikean puolen) mun konnaan??
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Mistäs löyty niin paljo pehmeetä että jätti leimatta?J.Toivanen kirjoitti:Eepä kovalaiselta tullu leimaa, vielä pitää hitsailla. ja ne takajarrut.
Kukahan ajo mun edessä iltapäivästä valkosella lyhyellä f-astralla ja käänty Varkauden suuntaan Kuopiontieltä? Oli nettiosotetarra takalasissa.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

kontin kotelot ja palkki takaoikealla...
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
öööö..... Muistaakseni en ollu enää ajelemassa niihin aikoihinHenskuli kirjoitti:Ajeliko Temevee tänään illemmalla joskus puol 6 maissa tokmannin lähistöllä?
Riisikippo tais fillaroida kuurnankadulla tos kolmen aikaan ?? Helvetin kovaäänisellä skootterilla ajoin ite. 
Themazgu ajeli miun perässä keskustassa
mie olin sillä hopeisella farkulla joka meni siun edellä siinä itäsillalla.
Mie varmaankin olin. Ajelit hopealla b-vectralla?CableGuy kirjoitti:Mistäs löyty niin paljo pehmeetä että jätti leimatta?J.Toivanen kirjoitti:Eepä kovalaiselta tullu leimaa, vielä pitää hitsailla. ja ne takajarrut.
Kukahan ajo mun edessä iltapäivästä valkosella lyhyellä f-astralla ja käänty Varkauden suuntaan Kuopiontieltä? Oli nettiosotetarra takalasissa.
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Joo, oikein oot nähny!Fouli kirjoitti:Riisikippo tais fillaroida kuurnankadulla tos kolmen aikaan ?? Helvetin kovaäänisellä skootterilla ajoin ite.
juu olikos se mopopoika siinä välissä
. vai kumpaan suuntaan ajelit. en yhtään muista.
tänään saattaa kadetin pongata aika montaki kertaa
tulukee juttusille vain jos jossain pysähdyksissä olen.
kohta ajamaan rinkiä, ja niin vitusti!
jos kiusailis vaikka ammareita.
tänään saattaa kadetin pongata aika montaki kertaa
tulukee juttusille vain jos jossain pysähdyksissä olen.
kohta ajamaan rinkiä, ja niin vitusti!
jos kiusailis vaikka ammareita.
Themazgu tuli äsken vastaan kuurnankadulla.. Tulin omalla volvolla vastaan, ilman etupuskuria ja maskia. Vähän vaiheessa koneenvaihdon jäljiltä. 
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Siinä sokkarin kohdalla vaihdoit kaistaa ja käännyit miun perään. Ajoin itäsillan kautta suoraan matkahuollon pihaan. Ei siinä meidän välissä ollu miusta ketään muutaThemazgu kirjoitti:juu olikos se mopopoika siinä välissä. vai kumpaan suuntaan ajelit. en yhtään muista.
Sportive kirjoitti:Mie varmaankin olin. Ajelit hopealla b-vectralla?CableGuy kirjoitti:Mistäs löyty niin paljo pehmeetä että jätti leimatta?J.Toivanen kirjoitti:Eepä kovalaiselta tullu leimaa, vielä pitää hitsailla. ja ne takajarrut.
Juu.
Zafira C A14NET -18