Jäähdytinhuolto Raatikainen
Jäähdytinhuolto Raatikainen
Onko kukaan foorumin käyttäjistä teettänyt Raatikaisella omien mittojen mukaan cooleria? Missä hintaluokassa nuo pyörii ja minkälaisella aikataululla on saanut?
Kysely ihan vaan sen takia kun tässä puntaroin hieman eri vaihtoehtoja miten edetä auton kanssa.
Kysely ihan vaan sen takia kun tässä puntaroin hieman eri vaihtoehtoja miten edetä auton kanssa.
Opel Vectra A Turbo 4*4
Opel Vectra C Caravan 2.0T
Opel Insignia A Sport Tourer 2.0T 4*4
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Re: Jäähdytinhuolto Raatikainen
Eiköhän parhaan vastauksen saa soittamalla paikanpäälle?
Itse kyselin syksyllä sieltä, mutta oli niin kiirettä, ettei kerennyt ottamaan. Hintaa olisi ollut muistaakseni 300-400e noin 70x40x7,5 coolerille 2,5" lähdöillä.
Itse kyselin syksyllä sieltä, mutta oli niin kiirettä, ettei kerennyt ottamaan. Hintaa olisi ollut muistaakseni 300-400e noin 70x40x7,5 coolerille 2,5" lähdöillä.
aki (piste) lahtinen (at) dnainternet (piste) net
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
Turbo-Vectraan voisi olla hyvä vaihtoehto teettää chargecooleri vakiocoolerin mittojen mukaan sen tilalle.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Parhaiten toki asia selviäisi jos soittaisi mutta varmaan huomasit että kaveria ei välttämättä tavoita helpolla.
Tuosta saa jo hieman suuntaa missä hintaluokissa pyöritään, oma cooleri tulisi olemaan kokoluokkaaa 600*200*70.
Enpä oikein tiedä tuosta chargecoolerista, itse en oikein lämpene niille. Saa sinne vectrankin keulalle laitettua asiallisen kokoisen coolerin "hieman" keulaa muokkaamalla.
Linkin takaa löytyy sivusto jossa kaveri on verrannut coolerin ja chargen eroja: http://www.cavalierturbo.com/downloads/ ... _info.html
Forgella näyttää olevan myös coolereita laidasta laitaan, onko kokemusta minkälaatuista kamaa tekevät?
Enpä oikein tiedä tuosta chargecoolerista, itse en oikein lämpene niille. Saa sinne vectrankin keulalle laitettua asiallisen kokoisen coolerin "hieman" keulaa muokkaamalla.
Linkin takaa löytyy sivusto jossa kaveri on verrannut coolerin ja chargen eroja: http://www.cavalierturbo.com/downloads/ ... _info.html
Forgella näyttää olevan myös coolereita laidasta laitaan, onko kokemusta minkälaatuista kamaa tekevät?
Opel Vectra A Turbo 4*4
Tossa testissä ollut chargecooleri on kyllä naurettavan kokonen.
Onko sulla ilmastointi?
Onko sulla ilmastointi?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Ei ole ilmastointia omassa.
Opel Vectra A Turbo 4*4
Jos hyvän kuulerin haluaa niin ilman muuta soittaa ipelle tai menee käymään et mitä maksaa. Ei varmasti oo halvin mutta parempaa saa hakee.
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
kysäise myös tuolta: http://www.lahtiopas.com/tiedot/Lahti/V ... ino_Ensio/ eli jäähdytinhuolto Viinikainen lahdessa. Tekee todella asiallista jälkeä, hiukan alvemmalla kuin Raatikainen. Jenkki-auto miehet teettää tuolla Viinikaisella paljon.
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Mä kyllä luulen, että tämän maan parhaat Coolerit tekee MR Jäähdytin Lpr:ssa. Ja sitä tekijää minä suosittelen erittäin lämpimästi.
Niitä välläreitä kun voi tehdä todella monella tavalla ja useimmilta loppuu näkemys esim. päätyjen teossa jne.
Niitä välläreitä kun voi tehdä todella monella tavalla ja useimmilta loppuu näkemys esim. päätyjen teossa jne.
Ääni tänne.kosunen kirjoitti:Mä kyllä luulen, että tämän maan parhaat Coolerit tekee MR Jäähdytin Lpr:ssa. Ja sitä tekijää minä suosittelen erittäin lämpimästi.![]()
TBD
Tästäkin aiheesta voidaan lässyttää ihan mielin määrin ja jokainen löytää aina paremman 
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Kyllä voidaan lässyttää, mutta silloin, kun Kosunen puhuu niin muut on hiljaa.
Omega B i4000
Manta B R6
Manta B R6
Hyvä että saatiin tähänkin topicciin hieman eloa. 
Opel Vectra A Turbo 4*4
Ilman sen kummempia mittaustuloksia olen Jäksterin kanssa täysin samaa mieltä. Noin muutoinhan tää topicci on kaikilta osin mutua ja perustelemattomia mielipiteitä, kun ei ole mitään faktaa mihin sitä väitöstä perustetaan. Vai onko sitten johonkin laitteeseen tehty cooleri muutoksia siten, että koko muu kokoonpano pysyy täysin samana? Millaisia mitattavia ja havainnoituja muutoksia tapahtui?
JEEEEEEEEEEEEE!