Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti, 2. ja 19.4.
Pitkästä aikaa kerkii eli nyt tullaan 
Calibra 2.0 16v -92
Tee ympäristöteko osta uusi auto!
Paskat huomisesta elämä on musaa ja juomista.
Tee ympäristöteko osta uusi auto!
Paskat huomisesta elämä on musaa ja juomista.
Tulihan sitä paikalla oltua, kahteen kertaan.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Samoin kahteen kertaan. Onneksi tultiin vielä takaisin, että saatiin mattimyöhäisetkin mukaan kuvioihin.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Hyvä tosiaan näin, hetken jo luulin että tuli hukkareissu!Nalen kirjoitti:Samoin kahteen kertaan. Onneksi tultiin vielä takaisin, että saatiin mattimyöhäisetkin mukaan kuvioihin.
Tilanteet kotona tahtoo tosiaan mennä vähän silleensä, että tuonne kasin nurkille menee meikäläisen liikkumiset...
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti, 7. ja 17.5.
Pari kuvaa räppäsin sielläkin

Ja vaiheen kaksi osallistujat

Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Heei, kyl mäkin siel olin toiseen kertaan...enne kirjoitti:Ja vaiheen kaksi osallistujat
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kuin tuo mun auto näyttää noin hiton korkeelta tuossa seurassa...enne kirjoitti:
Komeita kuvia oot ottanu "enne"
. Ja oli ne autotki upeita noissa kuvissa 

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
elvistelijöitä, pitäis järjestää sinne takapihalle taviksille joku oma miitti, eihän tonne kehtaa tulle muuta ku
taksilla...
Olisit ostanu mun Astran itselles. Kyllä mä ainakin sillä kehtasin siellä näyttäytyätursas kirjoitti:elvistelijöitä, pitäis järjestää sinne takapihalle taviksille joku oma miitti, eihän tonne kehtaa tulle muuta ku taksilla...![]()
Ai se meni jo ?
Ikävä kyllä eräs nuori herra Nurmijärveltä sen itselleen tulee perjantaina hakemaan. Lauantaina lähden sitten itse uutta omaa autoani hakemaan.tursas kirjoitti:Ai se meni jo ?
Kyllähän tuolla kehtaa ajella ihan millä autolla vain niinkuin kuvista näkyy on autoja joka lähtöön;)
ja eikuin vaihtoon!
Niin no näyttäähän se samoin kuin veljen farkku kun on vakio alusta kiinnihudu79 kirjoitti:Kuin tuo mun auto näyttää noin hiton korkeelta tuossa seurassa...enne kirjoitti:
![]()
teillä kaikillahan on niin uudet ja hienot pirssit et enhän mä viitti edes omalla vanhuksella tulla paikalle. Varsinki nyt ku toinen umpio on paskana, puskuri halki ja maski naarmuilla. =(

eipä tuo mitään haitanne, aate on kuitenki tärkeempi, mun mielestämööppeli kirjoitti:teillä kaikillahan on niin uudet ja hienot pirssit et enhän mä viitti edes omalla vanhuksella tulla paikalle. Varsinki nyt ku toinen umpio on paskana, puskuri halki ja maski naarmuilla. =(