Astra f (lisä)varusteet
Astra f (lisä)varusteet
Millä kaikilla herkuilla fastraa on aikoinaan saanut, onko mm. taakse saanut sähkölaseja yms..? Tarkoitus olisi pikku hiljaa koittaa oma auto varustella kaikilla herkuilla
Se myös on ihmetyttänyt kun omassa -98 vuoden astrassa ei ole ABS jarruja eikä AirBagia pelkääjän puolella toisin kuin muissa samanikäisissä olen aina nähnyt.
-85 Corsa A 1.2ST
-93 Corsa B 1.5TD
-93 Corsa B 1.5TD
Re: Astra f (lisä)varusteet
Tuolla on iha hyvi infoa nuista varustelutasoista, sivun loppupäässä:
http://www.autowiki.fi/index.php/Opel_Astra_F
http://www.autowiki.fi/index.php/Opel_Astra_F
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Varusteista löytyy listaa täältä: http://www.ajovalo.net/Mallit/Opel_Astra_91.pdf Tämän mukaan ei näytä olleen takana sähkölaseja.sdracing kirjoitti:Millä kaikilla herkuilla fastraa on aikoinaan saanut, onko mm. taakse saanut sähkölaseja yms..?
Ne kuuluvat turvapakettiin, joka ei ollut vakiona kuin parissa isokoneisessa versiossa.sdracing kirjoitti:Se myös on ihmetyttänyt kun omassa -98 vuoden astrassa ei ole ABS jarruja eikä AirBagia pelkääjän puolella toisin kuin muissa samanikäisissä olen aina nähnyt.
Calibra ´95 + Astra Cosmo Plus ´09
Mulla on vm. 97 astra jossa kyllä on absit ja airbägit kummallakin etumatkustajalla. Astra on 8 venttiilisellä 1.6 moottorilla, eli ei mikään isokoneinen
Varustetasona kuitenkin comfort, jossa on melko hyvät varusteet tuon ikäseen..
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Juu, siihen onkin ensimmäinen omistaja ruksannut lisävarustelistasta tuon turvapaketin. Mulla oli sama homma ´97 1.6-16v Comfortissa. Perusvarustukseen ne eivät kuuluneet.C0551 kirjoitti:sdracing kirjoitti:Ne kuuluvat turvapakettiin, joka ei ollut vakiona kuin parissa isokoneisessa versiossa.sdracing kirjoitti:Se myös on ihmetyttänyt kun omassa -98 vuoden astrassa ei ole ABS jarruja eikä AirBagia pelkääjän puolella toisin kuin muissa samanikäisissä olen aina nähnyt.Wlle kirjoitti:Mulla on vm. 97 astra jossa kyllä on absit ja airbägit kummallakin etumatkustajalla. Astra on 8 venttiilisellä 1.6 moottorilla, eli ei mikään isokoneinenVarustetasona kuitenkin comfort, jossa on melko hyvät varusteet tuon ikäseen..
Calibra ´95 + Astra Cosmo Plus ´09
4000mk maksoi aikanaan tuo turvapaketti.
Nonii sähkölasit eteen ja sähköpeilit ois jo hommattu. Listalla ois vielä muutamia juttuja mutta kysymystä ensin, saako ajotietokonetta toimimaan diesel mallissa?
Olen myös koittanu katella edukasta, miellään vaikka konevikaista tai kolaroitua ilmastoinnilla varustettua astraa..
Kaukosäätöinen keskuslukko sekä kontin sähköavaus tulee ainakin, taakse ehkä myös sähkölasit sekä ilmastointia ja webastoa olen myös miettinyt.
Olen myös koittanu katella edukasta, miellään vaikka konevikaista tai kolaroitua ilmastoinnilla varustettua astraa..
Kaukosäätöinen keskuslukko sekä kontin sähköavaus tulee ainakin, taakse ehkä myös sähkölasit sekä ilmastointia ja webastoa olen myös miettinyt.
-85 Corsa A 1.2ST
-93 Corsa B 1.5TD
-93 Corsa B 1.5TD