Vectra C *MYYTY*

Esittele Opel-projektisi tai autosi
marqus
OCF Member 2017

Re: Vectra C farkku -05 "Family edition"

Viesti Kirjoittaja marqus »

G.T.S kirjoitti:Niin itelläkin on uskomus et toi 20mm on maksimi mitä madaltais vakio iskareille et sen jälkeen alkaa käymään vähän liian pohjassa noi vakiot et siks tilattiin myös veljelle toi koko paketti vaikka sitä ei madalleta kuin toi 30-40mm kun se pelkää et ottaa mökkitiellä kiinni pohjasta... mut et sittenhän se nähdään millainen siitä tulee kun alle laitat et kerro sit kokemuksia et alkaakos pomppia tai jotain!

Ja ite ainakin jätän ammattilaisille noi alle laitot kaun ei ole niin paljon kokemusta ja laitteita, et huonostihan siinä kävis jos ite alkais vaihtamaan :roll: eikä se niin kallista ole...
Kerron kyllä ajokokemukset ja sen takiahan on huoltomiehiä ja naisia että niitä käytetään jos itse ei osaa/uskalla/halua tehdä.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
marqus
OCF Member 2017

soittelin erääseen automaalaamoon ja kysäisin helmojen maaluksen hintaa. siis noi vakiot sivuilla ja takana + irmelin etulärpäke. Sanoi että ~400€ olis hintaa.
Taitaa olla ihan kohtuullinen hinta, vai? Jos oletetaan että tekevät hyvät pohjatyöt ja huolelliset maalaukset.
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Joo ei se paha ole kun aattelee et ton broidin autonn osien maalaus maksoi jotain 600€ ja siihen maalattiin koko puskuri ja roiskeläpätkin!
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

G.T.S kirjoitti:Joo ei se paha ole kun aattelee et ton broidin autonn osien maalaus maksoi jotain 600€ ja siihen maalattiin koko puskuri ja roiskeläpätkin!
Ja mä maalautin yhden peilin kuoren 200 eurolla..
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

exitusletalis kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:Joo ei se paha ole kun aattelee et ton broidin autonn osien maalaus maksoi jotain 600€ ja siihen maalattiin koko puskuri ja roiskeläpätkin!

Ovat tainneet kusettaa sua jos tohon hintaan oot maalauttanut! maalautin ton oman auton etupuskurin ala läpän haagan autokoulussa! homma kesti noin 24H ja maksoi 3,5€ ei paha! mut toi 200€ on kyl aika hulpee hinta yhdestä pelistä! varsinkin kun noita mustia kuoria sai täältäkin foorumilta kaks kpl 40€ hintaan;)
marqus
OCF Member 2017

exitusletalis kirjoitti:
:no: Mitä enää sanois tuohon....

Ja jousia kuumeisesti odotellaan :food:
hapa11
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hapa11 »

marqus kirjoitti:
exitusletalis kirjoitti:
:no: Mitä enää sanois tuohon....

Ja jousia kuumeisesti odotellaan :food:
Mäkin kävin aijemmin kyselee etupuskurin maalautusta niin se oli n.300€ ja myöhemmin kysyin et mitäs jos tulee vähän pikku osia mukaan niin ei vaikuttanut hintaan kun samalla kertaa maalataan.. Eli luulen vähän että ois menny samaan rahaan toinenkin peili...
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Joo ei muuta kuin maalaamaan! muuttaa mun mielestä ton farkun ilmettä todella paljon eikä negatiiviseen suuntaan;)
j-tec
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja j-tec »

Tämän aikaisemman jousikeskustelun innoittamana tilasin 40mm - H&R jousisetin omaankin kiesiin, kuulemma ensiviikon aikana pitäisi tulla. Tilasin itse Saksasta. Myös Irmscherin etuspoileri tulee parin viikon sisällä, sekin tulee tietenkin Saksasta, mutta tilauksen välikätenä on merkkiliike ;)

Marqus, mistä maalaamosta muuten kyselit, olettaen että Lahdesta? Kannattaa kysellä useista, koska niillä hinnat on välillä mitä sattuu. Itse mietin kanssa sitä lipan maalausta ja jos samalla maalauttaisin takapuskurista pari naarmua pois. Eli kerro jos saat hyviä diilejä.
2.8T
marqus
OCF Member 2017

j-tec kirjoitti: Marqus, mistä maalaamosta muuten kyselit, olettaen että Lahdesta? Kannattaa kysellä useista, koska niillä hinnat on välillä mitä sattuu. Itse mietin kanssa sitä lipan maalausta ja jos samalla maalauttaisin takapuskurista pari naarmua pois. Eli kerro jos saat hyviä diilejä.
Tää 400€ puhelintarjouksen antanut liike oli Saksalan automaalaamo. Ja kaverin suosittelemana sinne otin yhteyttä. Joku päivä käyn näyttämässä noita helmoja siellä niin antaa tarkemman hinnan, kun totes ei tiedä et mistä ne helmat on tehty.
Mutta ilmoittelen kyllä.
j-tec
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja j-tec »

Suosittelen suuresti Saksalan Automaalaamoa. Olen itse duunissa Saksalassa ja tiedän pari naamaa sieltä, erittäin hyvää jälkeä! Olen juuri sieltä menossa kysymään omiakin maalauksia. Erosella on oman pomoni kaveri duunissa, mutta heillä on erittäin tiukka linja näissä "puolituttu" töissä, joten alennuksia ei sieltä ihan hirveästi satele.

Ilmottele tosiaan hintoja, niin voin verrata sitten kun itsellä on aika maalailla. Tiedän rupeanko itse vetelemään vai vienkö ihan maalaamoon.
2.8T
marqus
OCF Member 2017

^tämä selvä.
Tämä minun suosittelija oli siellä jonkin aikaa itsekin maalaamassa ja taitaa olla sukuakin.
Mut tossa ei ole mitään kaverin kaveri alennuksia mukana.
marqus
OCF Member 2017

Ajattelin sovitella etuhelmaa huomenissa ja yrittää irrotella sivu- ja takahelman valmiiks. Sitten ei muuta kuin nakkaa ne maalarille.
Vinkit helmojen irrotukseen, kiitos. Onko siellä torxit vai normiruuvit vastassa?

Niin ja 400€ kokonaiskustannukset kun kävin näyttämässä auton.

Juu ja jouset olis alkuviikosta kotona 8)
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Helmoissa ei ole ruuveja vaan niitä laajenevia tappeja... me tehtiin niin että lyöitiin piikillä se keskitappi sisään ja haettiin automuovilta uudet.. maksoi jotain 20senttii kappale ja otettiin suoraan niitä joku 40kpl et riittää niin sit jos muuhunkin tarvii niin voi käyttää!

Ja kannattaa aloittaa niin että ottaa takaalta siitä tiiviste kumista kiinni ja alkaa vetää ylöspäin et se irtoo ihan vetämällä ja siellä keulan päässä sitten on pikku nypykällä kiinni mut irtoo siitäkin ihan vetämällä! Sit vain ne kaikki nastat irti niitä on siinä päällä ja sit auton alla samoissa kohdissa ja sit vain päistä irti... ja lopuks vain vetää eteen päin niin jää käteen! paremmat ohjeet löytyy vielä vectra-c.com:in sivuilta et voisin vaikka kopioida ne sulle jos tarviit?
marqus
OCF Member 2017

G.T.S kirjoitti:Helmoissa ei ole ruuveja vaan niitä laajenevia tappeja... me tehtiin niin että lyöitiin piikillä se keskitappi sisään ja haettiin automuovilta uudet.. maksoi jotain 20senttii kappale ja otettiin suoraan niitä joku 40kpl et riittää niin sit jos muuhunkin tarvii niin voi käyttää!

Ja kannattaa aloittaa niin että ottaa takaalta siitä tiiviste kumista kiinni ja alkaa vetää ylöspäin et se irtoo ihan vetämällä ja siellä keulan päässä sitten on pikku nypykällä kiinni mut irtoo siitäkin ihan vetämällä! Sit vain ne kaikki nastat irti niitä on siinä päällä ja sit auton alla samoissa kohdissa ja sit vain päistä irti... ja lopuks vain vetää eteen päin niin jää käteen! paremmat ohjeet löytyy vielä vectra-c.com:in sivuilta et voisin vaikka kopioida ne sulle jos tarviit?
Laita kopsu tulemaan, kiitos
Vastaa Viestiin