Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti, 2. ja 19.4.

Viesti Kirjoittaja ata »

Jarno kirjoitti::kahvia:
:food: & :kahvia: & :director: ja :arque:, -(z)- ja lopuksi 8)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

:food: :kahvia: :arque: :whack: :no: :yes: :hammer: :lol: :bye: :sleep:
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
mööppeli
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja mööppeli »

voi perse. mä kävin mut oli aika vaikee yhdistää henkilöitä autojen omistajiin. :D miten jos ens kerralla nähtäs siinä autojen lähettyvillä ni saattais eksyä siihen samaan kahvipöytään... :thumbsup: vai hä???
KuvaKuva
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

mööppeli kirjoitti:voi perse. mä kävin mut oli aika vaikee yhdistää henkilöitä autojen omistajiin. :D miten jos ens kerralla nähtäs siinä autojen lähettyvillä ni saattais eksyä siihen samaan kahvipöytään... :thumbsup: vai hä???
Pakko sanoa, että olin minäkin melkoisena hoomoilasena ekalla kerralla, mutta kyllä sieltä kai aina joku sellainen löytyy, jolla on jokin OCF:n vaatekappale päällään. Tosin on tuo Nihtisillan ABC kyllä melkoisen vilkas paikka, joten ehkä on helpompaa tunnistaa opelistit sitten tuolla sunnuntain miitissä.

Niin ja pahoittelut kaikille, etten ilmestynytkään paikalle. Joutu vähän puhaltelemaan rankan työpäivän jälkeen ja sitten jumituinkin foorumeille ja nettiautoon... :roll:
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Matlock
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Tuli vasta muutettua Keravalle, oisko kellään paikkakuntalaisella vinkata Keravalta mitään tee-se-itse pesuhallia, jossa sais auton edullisesti huuhtastua?
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

En hintoja tiedä mutta ainakin Teboililla on itsepalvelupesu.
http://www.teboil.fi/ServiceStation.asp ... ;1743;7086
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
enne
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja enne »

Matlock kirjoitti:Tuli vasta muutettua Keravalle, oisko kellään paikkakuntalaisella vinkata Keravalta mitään tee-se-itse pesuhallia, jossa sais auton edullisesti huuhtastua?
Minä kyllä sujauttaisin suoraan tiksin nesteelle. Pirun hyvät painepesurit ja saa sisällä pestä. Perusmaksu 6€ / 20min muistaakseni. Aika harvoin tuota pidempää on autoa tullut pestyä.
Kuva
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

enne kirjoitti:
Matlock kirjoitti:Tuli vasta muutettua Keravalle, oisko kellään paikkakuntalaisella vinkata Keravalta mitään tee-se-itse pesuhallia, jossa sais auton edullisesti huuhtastua?
Minä kyllä sujauttaisin suoraan tiksin nesteelle. Pirun hyvät painepesurit ja saa sisällä pestä. Perusmaksu 6€ / 20min muistaakseni. Aika harvoin tuota pidempää on autoa tullut pestyä.
Onhan noita nesteen TI pesuhalleja varmaan lähempänäkin keravaa kuin tikkurila... muistaakseni oiskos korsossa ollut!
hudu79
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hudu79 »

G.T.S kirjoitti:
enne kirjoitti:
Onhan noita nesteen TI pesuhalleja varmaan lähempänäkin keravaa kuin tikkurila... muistaakseni oiskos korsossa ollut!
Korson Nesteellä ei TI-hallia ole ( ainakaan viimeksi siellä käydessäni) , mutta Koivukylästä löytyy. Painepesuria ei ole, mutta kuusi paikkaa puutarhaletkuineen löytyy. Hinta muistaakseni 0,20€ /min , minimiveloitus 20min.
Kuva
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Ketään tulossa huomenna miittiin? Itse voisin vielä kertaalleen tuolla vanhalla menopelillä paikalle vääntäytyä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

enne kirjoitti:
Koivukylän Neste on vähän lähempänä ja vähän väljempää ku Tiksissä, ei löydy nosturia...http://www.neste.fi/hakuasema.aspx?id=6 ... ;3198;3199
, katos vaan se mainittiinkin jo...
niklas89
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja niklas89 »

Tulossa tänään -(z)- :kahvia:
Kuva
Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Juu pitää sitä itekkin tulla!
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kaippa sitä voisi poiketa paikalla.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
enne
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja enne »

Ehdottomasti paikalla
Kuva
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Vastaa Viestiin