Tuleeko noista sitten erikseen lasku postitse, vai miten nuo olisi tarkoitus maksaa?
Paketissa ei ollut roippeiden lisäksi sisällä kuin lähete.
Mitään laskun näköistäkään ei ollut, mistä löytyisi edes tilinumero
Siellä tunigpoisto.fi sivuilla lukee että jos on alle 200 euron ostokset, niin lasku tulee postitse. Itellä ainakin tuli parin päivän päästä lasku himaan.TJT kirjoitti:Vähän veikkaan, ettei koko alukalvoja tule, jos ovat loppu.
Pitänee pistää sähköpostia arwidsonille ja kysyä millähän ilveellä rojut olisi tarkoitus maksaa

Ei kyllä lue.niklas89 kirjoitti:Siellä tunigpoisto.fi sivuilla lukee että jos on alle 200 euron ostokset, niin lasku tulee postitse.TJT kirjoitti:Vähän veikkaan, ettei koko alukalvoja tule, jos ovat loppu.
Pitänee pistää sähköpostia arwidsonille ja kysyä millähän ilveellä rojut olisi tarkoitus maksaa
Jurkele, veit sitte viimeisen...TJT kirjoitti:En itse näe maahantuojan poistomyynnissä mitään epäilyttävää...
E: joutui itsekkin tilaamaan tuuninkia, kun kerran lähti RaidHP argon S alunuppi valaistulla kaaviolla 5€Arwidson Automotive Oy
Amerintie 1, 04320 Tuusula
Puh. 020 7188 400
Fax 020 7188 499
http://www.arw.fi
Email: Tuningpoisto asiakaspalvelu![]()
Eli siis tämä:
Ei ollut minullakaan laskua mukana.. Tilasin muuten samanlaisen nupin kun sä. Pyöräytin eilen paikalleen, ihan kiva pimeälläTJT kirjoitti:Omat rojut tuli tänään(lukuunottamatta noita alukalvoja).
Tuleeko noista sitten erikseen lasku postitse, vai miten nuo olisi tarkoitus maksaa?
Paketissa ei ollut roippeiden lisäksi sisällä kuin lähete.
Mitään laskun näköistäkään ei ollut, mistä löytyisi edes tilinumero

Eikös toi siinä Amerin entisen tupakkitehtaan tiloissa ole, mun mielestä ihan myymälä siellä...Enochian kirjoitti:Paljonkos noihin tulee postikuluja ja onnistuuko nouto Tuusulasta?
Näyttäisi löytyvän kohtuullisen edukkaat madallusjouset...98€
Juuh, sitä vaan ajattelin että saako noita poistoromujakin sieltä...pitää kai käydä kysymässä.TimppaS kirjoitti:Eikös toi siinä Amerin entisen tupakkitehtaan tiloissa ole, mun mielestä ihan myymälä siellä...Enochian kirjoitti:Paljonkos noihin tulee postikuluja ja onnistuuko nouto Tuusulasta?
Näyttäisi löytyvän kohtuullisen edukkaat madallusjouset...98€