imukuppi-varjostin?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

löytyisköhän jostain semmosta imukupeilla kiinnitettävää isoa ikkunanvarjostinta jossa olis keskellä iso semmonen opel motorsportin keltanen logo? semmonen takalasissa ois aika ärtsin pähee :grin: :grin:

..niin siis just semmonen rullaverho ja motorsportin logolla :smile: .

<font size=-1>[ This Message was edited by: kumimuumi on 2002-06-21 20:40 ]</font>
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Mulle kelpais ihan hattuhyllyn päälle tuleva rullaverho-sydeemi jossa ois opelin logo...
tommyt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tommyt »

Niin tai peräti OCF-logo siinä verhossa. Mitenkähän sellaisen onnistuisi tekemään, silkkipainamallako?
Rane32
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rane32 »

Jep
Mä olen tehnyt sellaisen logon tohon verhoon jonka saa laitettua ikkunaan.Sen saa parhaiten tehtyä kun leikkaa pahvista muotin ja avaa verhon ja muotti päälle tiiviisti ja speijjaa siihen sen kuvan.Mulla onnistu kuva hyvin ,mutta pitää muistaa että antaa sen kuivua ennen kun pistää verhon takas rullalle.
tommyt
'Senator'
'Senator'

Spray maalaus oli mullakin mielessä. Ja jos tekis oikein hyvät sapluunat niin varmaan niitä verhoja vois tehdä useammankin. Täytyy kokeilla tässä lomalla.
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

saako muuten tuota opel clup finlandin logoa käyttää kyseiseen projektiin, aattelin kysyä ennen ettei sitten tule mitään sanomista tekijänoikeuksista. olisko tuosta logosta isompaa kuvaa, tulee aika huono laatunen jos tuota pientä suurentaa.
miten muute sprayt kestävät tuossa verhossa, lohkeilevatko jos laskee alas?

Mikko K.
................................
BMW E46 -02
tommyt
'Senator'
'Senator'

Ei kai tekijänoikeus rajoita omaankäyttöön tehtävää "kopiointia". Eri juttu sitten jos niitä alkaisi julkisesti myymään. Kerho varmaan haluaisi hoitaa sen puolen itse ilman välikäsiä. Ja loppujen lopuksi iso logo takalasissa varmaan olisi hyvää mainosta sikäli kun ei sikaile liikenteessä.
Vastaa Viestiin