Minun käsityksen mukaan...TomTom kirjoitti:Minun käsityksen mukaan Prodrive tarjoaa auton ja muut järjestelyt, mutta itse kilpailun hoitaa Adapta World Rally Team. Joka tapauksessa tuo Subarun alusta oli päin persettä tehty, eikä sitä insinöörit saanut vuosien saatossa korjattua. Olin itse järjestämässä Petterille talvitestiä työni puolesta nelisen vuotta sitten ennen Ruotsin rallia ja samaa asiaa ne jauhoivat jo sillon.
Autojen perussäätötyö tehdään tiimin puolesta (Prodrive) kisajärjestelyt hoidetaan toisen tiimin pohjalta, kisatiimi pelaa niillä mitä järjestely tiimi antaa...
On helppo sanoa, että auton alusta on päin persettä... Mutta siitä lähtökohdasta on insinöörin hankala lähteä alustaa kehittämään... Siis insinöörin ja kuljettajan pitää puhua samaa "kieltä", jotta auto kehittyisi...Insinöörit tekevät korjaukset kuljettajien kanssa, tai kuljettajat tekevät korjaukset insinöörien kanssa ja keskeisessä roolissa ovat myöskin mekaanikot, joilla on osaamista, tietoa ja kokemusta roppakaupalla....
Tiimi toimii ja palautetta tulee.... jos tiimi toimii hyvin, niin........
j.h
Kaveri- ja tuttava piirissa on muutama rallin ja yksi F1 osaaja.