Sutii kesälomalla ?
-
kadett2.0i
- 'Senator'

eivät ole lomilla... mulle aina ilmoittaneet textarilla tavaran saapumisesta.. ja itse olen hakenut... tavaran toimitus voi kuitenkin riippua erittäin monesta muuttujasta.. toimittaja, kuljetukset yms.On 2003-07-22 18:46, Lare wrote:
Ihmettelen kun tilasin tavaraa 2 viikkoa sitten jo , eikä niistä ole vieläkään kuulunut mitään . Onko sutiilla porukat lomilla vai tökkiikö hommat siellä ?
vaimentaja, jonka tilasin 3 vk sitten tuli tänään... eli ei sitä nyt ihan heti 2 vk jälkeen kannata hermostua..
Audi TTR 165kw quattro-
Manta-Maniac
- 'Senator'

Matkahuolto sekä posti ovat hukanneet minultakin paketteja milloin minnekin...
Kun lähettäjä oli laittanut osoitteeseen Virkkala, oli mantan nelivalot menneet Pirkkalaan, ja vastaavasti kun yritin sen jälkeen tilata paikkakunnan nimeä vaihtamalla Lohjaksi, meni ensimmäisen kerran paketti Pohjaan, ja toisella kerralla se löytyi Lohtajalta... Että silleen...
Sutiin osatoimituksella on monta mielipidettä, siitä en lähde sen enempää spekuloimaan, mutta joutuu sitä muiltakin toimittajilta odottamaan osia. Mantan kytkinpakettia olen odotellut jo toukokuun puolivälistä asti... harmittaa kun ei pääse nauttimaan kesäajosta yhtään, ja talvisin auto seisoo.
Kun lähettäjä oli laittanut osoitteeseen Virkkala, oli mantan nelivalot menneet Pirkkalaan, ja vastaavasti kun yritin sen jälkeen tilata paikkakunnan nimeä vaihtamalla Lohjaksi, meni ensimmäisen kerran paketti Pohjaan, ja toisella kerralla se löytyi Lohtajalta... Että silleen...
Sutiin osatoimituksella on monta mielipidettä, siitä en lähde sen enempää spekuloimaan, mutta joutuu sitä muiltakin toimittajilta odottamaan osia. Mantan kytkinpakettia olen odotellut jo toukokuun puolivälistä asti... harmittaa kun ei pääse nauttimaan kesäajosta yhtään, ja talvisin auto seisoo.
-
0500_Ascona
- 'Admiral'

-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Kyllä Laitamaalla (Sutii OY) on täysi rähinä päällä, mutta kun kahdella ihmisellä on vain neljä kättä, sama pää kesät talvet ja vuorokausessa vain 24 tuntia niin ihan kaikkia ei ehdi tehdä yhtäaikaa... Ai niin ja kesämies "Antti" pääsi leveän leivän ääreen Valtion harmaisiin, joten...
Kyllä se siitä...
T: K.Vilen/OCF Staff
Kyllä se siitä...
T: K.Vilen/OCF Staff
Itse kun tilasin DTM-pyyhinjärjestelmän, (HUOM. ei Sutiin kautta, vaan erään Keski-Suomessa sijaitsevan puljun kautta) niin alunperin paketin piti tulla parissa viikossa, mutta kuinka ollakkaan se tulikin n. 4-5 kuukautta myöhässä. Eivät vain olleet Saksasta lähettäneet osia aikaisemmin.
Eli siis pointtini on, että ei se syy välttämättä maahantuojassa ole. Kun ei tavara lähde Saksasta, niin ei voi mitään..
Eli siis pointtini on, että ei se syy välttämättä maahantuojassa ole. Kun ei tavara lähde Saksasta, niin ei voi mitään..
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01