tuos takavanne artec L 18x11" 255/35 kumilla, etusista en kuvaa ottanu mut 18x10" ja 225/40 kumilla

Leveähuulinen vanne kyllä istuu omegan alle.. Itteä vähän harmittaa, kun viime kesänä sain vakuutusyhtiön maksamana uudet vanteet, niin jos olisin 80€ itse sijoittanut, olisi takana nyt tuuman leveämmät, nyt on kaikki vanteet 8,5"..iHenkkaZ kirjoitti:kokeilin omii valsseja paikallee.. pitää jokupäivä ottaa parempia kuvia
tuos takavanne artec L 18x11" 255/35 kumilla, etusista en kuvaa ottanu mut 18x10" ja 225/40 kumilla

samsa87 kirjoitti:Siis mitä vit***? 9" vanteella 275 kumi![]()
Mahtaa vähän pullistella...
225 ois 9" vanteellekin liian leveäTimppaS kirjoitti:samsa87 kirjoitti:Siis mitä vit***? 9" vanteella 275 kumi![]()
Mahtaa vähän pullistella...
OT; Itse asiassa ei pahasti, ainakaan mun silmään. Mun mielestä noin paremman näkönen ku 225 kumilla, mitä jotkut harrastaa. Ja vaikka harrastaakin, emmä niille silti v..tt..le.

Juu.. Mulla oli kans Aristossa 9" vanteella 255 kumi, mut toi 275 on vähän karu jo...Tenox kirjoitti:Ei tuo 275 ja 9" kuulosta kyllä mitenkään erikoiselta. Ex BMW:ssä oli vakiorengastus takana 255 ja vakiovanne 9" et ei paljon heitä siitä tuo.

ET35 edessä sekä takana.TimppaS kirjoitti:Oja, mitkä on vanteitten ET? Itekki haaveillu just B2 koppasta, eikä noi kuvat auta yhtään kuumeeseen..