omega-b2 radion vaihto
- jukkapoika77
- 'Admiral'

omega-b2 radion vaihto
onko kukaan vaihtanut alkuperäisen radion tilalle tavallisen 1-din kokoista soitinta?minkä näköinen siitä tulee kun tuntuu että ne nurkat on niin terävän näköiset että peittääkö ne kehykset sen aukon kulmat kunnolla?olisko kuvia missään?ja saako mistä sinne radion alle sellaisen loodan vai tuleeko sinne vain peitelevy?ja toimiiko enään ratin nappulat
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
Re: omega-b2 radion vaihto
Siihen saa sellasen muutoskappaleen. AInaki mulla on soittimen alla pieni lokerikko mut ei sinne mitää voi laittaa oikeestaan.
Ihan hyvin se adapteri sopii siihen mutta jos on hirveän paljon ylimääräisiä paksuja johtoja niin työtä on et saa hyvin istuu, ainakin minun soittimen kanssa oli puuhaa ihan tarpeeksi.
Ratin nappulille tarviit erillisen johto adapterin joka tietty riippuuu mankasta et löytyykö siitä paikka sille.
Ihan hyvin se adapteri sopii siihen mutta jos on hirveän paljon ylimääräisiä paksuja johtoja niin työtä on et saa hyvin istuu, ainakin minun soittimen kanssa oli puuhaa ihan tarpeeksi.
Ratin nappulille tarviit erillisen johto adapterin joka tietty riippuuu mankasta et löytyykö siitä paikka sille.
Lainataanpas otsikkoa.
Onko kukaan löytänyt mistään B2-Omegaan 2-DIN soittimelle sovitin kappaletta? Ei ole ainakaan itselleni osunut ikinä silmään sellaista.
Onko kukaan löytänyt mistään B2-Omegaan 2-DIN soittimelle sovitin kappaletta? Ei ole ainakaan itselleni osunut ikinä silmään sellaista.
Kävisikö tämä?AIC kirjoitti:Lainataanpas otsikkoa.
http://global.ebay.com/Radiorahmen_2_DI ... 68150/item

Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Miksei käy??? Lueppas tarkemmin.
Löytyykö keneltäkään kuvaa missä olis 2-din soitin b2 omegassa, itse kanssa harkinnut mankan vaihtoa..
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
No lukee mitä lukee mutta Ompussa soitin levenee ylöspäin joten tuo suorakaiteen muotoinen yleismalli on aika ruma
Mulla on nyt paikoillaan 2din kokoinen pioneer.. Voin huomenissa laittaa kuvan että miltä se näyttää
Mulla on nyt paikoillaan 2din kokoinen pioneer.. Voin huomenissa laittaa kuvan että miltä se näyttää
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
^ siis tarkoitin tuota, kun kysyttiin 2-din soittimeen kehikkoa, niin sinun laittamasi linkissä oli 1-din kehikko...Antti H kirjoitti:No lukee mitä lukee mutta Ompussa soitin levenee ylöspäin joten tuo suorakaiteen muotoinen yleismalli on aika ruma![]()
Jos viittit niin laita kuvia, niin näkee miten tuo 2-din mankka istuu.Mistä muuten löysit kehikon?
Opel Omega B2 2,5 V6
Ei ollut kuvaa 2-din kehikosta niin piti laittaa toi.. Tuolta samaisesta paikasta saapi myös 2-din sovitteen.. mulla on Astra H malliin tarkoitettu kaulus.. Muuten sama kuin ompussakin mutta siinä on se vekki keskellä
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Tuossapa tuo kuva soittimesta.. kehyksen väri on väärä koska Astraan tarkotettu