ei varmaa mikää ihme näky...Jube-setä kirjoitti:Taisin nähdä Erzkin ja Henskun eilen illalla ABC:llä?
Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1:n sunnuntai marjalan ABC
Oikein oot nähnyJube-setä kirjoitti:Taisin nähdä Erzkin ja Henskun eilen illalla ABC:llä?
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
klo 13.19 lentoväylällä Jariko rekan puikoissa..
Olin huomaavinani jonkun pakkoliikkeen tapaisen heilahduksen kohdatessa.Erzki kirjoitti:Oikein oot nähnyJube-setä kirjoitti:Taisin nähdä Erzkin ja Henskun eilen illalla ABC:llä?mie taisin jopa moikata takas? Vähän jääti niin en eka tajunnu että se olit sie
Olin vieläpä selvinpäin, pitkästä aikaa lauantaina. Olipa mukava sunnuntai-aamu.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Oikeinpas näit olin muuten rekka inssissä ja läpihän se meni nyt on taskussa sitten BeCE korttiRiisikippo kirjoitti:klo 13.19 lentoväylällä Jariko rekan puikoissa..
Opel Vectra Wagon 1,9 CDTI -04 (Z19DTH)
Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
onnittelutJariko kirjoitti:Oikeinpas näit olin muuten rekka inssissä ja läpihän se meni nyt on taskussa sitten BeCE korttiRiisikippo kirjoitti:klo 13.19 lentoväylällä Jariko rekan puikoissa..kyllä muuten putos kivisydämeltä siinä vaiheessa kun sai käsittely kulman suoritettua hyväksytysti kun liikenneajohan on sit jo itsestään selvyys
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Klo. 16.50 Erzkiä moroteltu noljakantiellä, siwan paikkeilla..
En huomannu olleskaanRiisikippo kirjoitti:Klo. 16.50 Erzkiä moroteltu noljakantiellä, siwan paikkeilla..
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Niin mie katoin että tiivistunnelma oli kabiinissa..Erzki kirjoitti:En huomannu olleskaanRiisikippo kirjoitti:Klo. 16.50 Erzkiä moroteltu noljakantiellä, siwan paikkeilla..kuljetin kaverin muutto kuorman jämiä
hitto että oli tilavaa autossa... miun auto seiso vähän väliä tuossa noljakan kaaressa kävelytiellä
Fouli ajo pamilonkadulla vastaan joskus kolmen jälkeen. Olin tälläkertaa vihreällä B omegalla liikkeellä.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Juu tuli sielläkin päin ajeltua, enpäs huomannu sua. Vissiin sen ryssien pakun takana ajoin ?Jube-setä kirjoitti:Fouli ajo pamilonkadulla vastaan joskus kolmen jälkeen. Olin tälläkertaa vihreällä B omegalla liikkeellä.
En muista ollenkaan minkä edellä tai perässä ajoit. Tajusin vasta kohalla, että perkele... Siinä se taas meni. 
Tulit nimittäin eilenkin vastaan tokmannin lähellä, kun olin vaihteeksi liikkeellä omalla, allekirjoituksessa myynnissä olevalla autollani.
Tulit nimittäin eilenkin vastaan tokmannin lähellä, kun olin vaihteeksi liikkeellä omalla, allekirjoituksessa myynnissä olevalla autollani.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Kukas oli tänään motonetissä tuossa hieman kolmen jälkeen valkoisella a omegalla, klubin tarra oli takalasissa. Sillä gsi kadetilla olin liikenteessä.
Miehän siellä kurvailin. nii katottiin kaverin kanssa että on jollai hieno gsi kedautti..
Vectra C2 Z19DTH '06
MB W212
MB W212
Pav-e kirjoitti:hieno gsi kedautti..
no onhan kyllä kieltämättä