Kuvanmuokkaus apua.
Kuvanmuokkaus apua.
Olen miettinyt vanteiden ostoa, kun tämmöiset olisi tarjolla: http://www.comptoirdutuning.fr/boutique ... ezentE.jpg Joten jos täällä on joku kuvanmuokkauksen osaaja, niin voisiko joku muokata nuo kyseiset vanteet Opel astra g alle, niin saisi hieman osviittaa, että miltä se näyttäisi noilla vanteilla. Iso käsi sille joka viitsii tehdä!
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: Apua.
http://images.google.com/images?q=astra%20bertoneoopelixi kirjoitti:Öö oon hieman kujalla,eli mikä on bertone? =Dmimmix kirjoitti:Laitetaanko bertoneen vai farkkuun?
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Re: Kuvanmuokkaus apua.
Joo tommonen just.
Ai siis sulla on bertone astra muttet tiennyt että se sattuu oleen bertone? 
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
oopelixi kirjoitti:Öö oon hieman kujalla,eli mikä on bertone? =Dmimmix kirjoitti:Laitetaanko bertoneen vai farkkuun?
Taitaa tuosta jokunen välimuotokin löytyäoopelixi kirjoitti:Joo tommonen just.
e: http://www.autowiki.fi/index.php/Opel_Astra_G
Tuolla heti tokassa lauseessa lueteltu noita malleja.
Juu, voisi kertoa mikä korimalli on kyseessä:
2-ovinen avoauto
2-ovinen coupé
3-ovinen hatchback
5-ovinen hatchback
4-ovinen sedan
5-ovinen farmari
Noista 2-oviset ovat Bertonen tekemiä (Bertone ei ole mikään korimalli, vaan autovalmistaja ja tehdas Torinossa Italiassa, missä mm. nuo 2-oviset avo- ja coupé-G Astrat on tehty).
Värikin olisi hyvä. Tai parhaassa tapauksessa linkki kuvaan juuri kyseisestä autosta. Ei meinaan huvita alkaa tehdä jotain photoshoppia johon sitten vastauksena tulee, että joo ihan kiva, mutta kun olisi pitänyt olla punainen 5-ovinen eikä sininen avoauto... tms.
2-ovinen avoauto
2-ovinen coupé
3-ovinen hatchback
5-ovinen hatchback
4-ovinen sedan
5-ovinen farmari
Noista 2-oviset ovat Bertonen tekemiä (Bertone ei ole mikään korimalli, vaan autovalmistaja ja tehdas Torinossa Italiassa, missä mm. nuo 2-oviset avo- ja coupé-G Astrat on tehty).
Värikin olisi hyvä. Tai parhaassa tapauksessa linkki kuvaan juuri kyseisestä autosta. Ei meinaan huvita alkaa tehdä jotain photoshoppia johon sitten vastauksena tulee, että joo ihan kiva, mutta kun olisi pitänyt olla punainen 5-ovinen eikä sininen avoauto... tms.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Hokasin kyllä mitä tarkoitit, mutta topicin aloittaja ei tainnut pointtiasi ymmärtää.. tai sitten hänellä on oikeasti se bertonemimmix kirjoitti:No kai mä nyt sen tiedän, valitsin vain kaksi ääripäätä jotta koko jutun POINTTI selviäisiPJR kirjoitti:Taitaa tuosta jokunen välimuotokin löytyä
Nii, kyllä kai ny tosiharrastaja tunnistaa eri astrat toisistaan! 
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
No saatana mä pyysin kuvanmuokkaus apua enkä pätemistä.
Henk. koht. ei ollut tarkoitus päteä. Heitä nyt faktat pöytään montako ovea siinä autossa on, minkä mallinen kori ja väri niin saadaan se toivottu lopputulos aikaan.oopelixi kirjoitti:No saatana mä pyysin kuvanmuokkaus apua enkä pätemistä.

Onko se sun autosi saman mallinen kuin jompikumpi näistä?
Unique, mikä sun vaginassa oikein hiertää kun jaksat aina vittuilla mulle? Onko sulla paha olla? Tehäänkö vaikka tärskyt, voit vähän purkaa tuntemuksiasi, huomata että mä olen oikeasti ihan kiva ja voin vaikka viedä sut ajelulle tosiharrastajan ooppelilla.
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn