Veikka kirjoitti:Ja minä ihmettelen sitä että kun munan puutteessa sinne pitää tunkea kaikkea, ei se mikään komposti ole
On kuitenki laatu makkaraa eikä mitää jauhomömmöä Onkohan nuilla makkaroilla eroa vai liekkö vahingossa "lihaisa" wilhelm sattunu käteen......
E: Kait tuossa juustossaki on taikansa.. tarpeeks kun hinkkaa niin makkara lämpenee ja juusto tirsahtaa pihalle..näin päästään lähemmäksi todellisuutta
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
Veikka kirjoitti:Ja minä ihmettelen sitä että kun munan puutteessa sinne pitää tunkea kaikkea, ei se mikään komposti ole
On kuitenki laatu makkaraa eikä mitää jauhomömmöä Onkohan nuilla makkaroilla eroa vai liekkö vahingossa "lihaisa" wilhelm sattunu käteen......
E: Kait tuossa juustossaki on taikansa.. tarpeeks kun hinkkaa niin makkara lämpenee ja juusto tirsahtaa pihalle..näin päästään lähemmäksi todellisuutta
ei elämä, toi on kyl paras. Ikinä en oo naurannu näin paljo nettiä lueskellessa
Siis mitä h... Jos sitä pyyhkisi seisaaltaan niin kunnon varpusparven vapauttamisen jälkeen se schaibahan vaan leviäisi pitkin buttcrackia seisomaan noustessa ? Vai eikö teillä seisaaltaanpyyhkijöillä ole pakaroita ollenkaan ? Älkää ny vielä sanoko, että hanurin saa sitten puhtaaksi parilla terävällä kyykkyhypyllä ilman paperia ?
Pistetään jatkokysymys: pyyhittekö pelkän kusemisen jälkeen aina dikin paperilla vai survotteko lihaputkilon vaan suoraan housuihin urinoinnin jälkeen ?
Itse en käytä bideetä, mutta ihan ajatusleikkinä, että jos sulle tulis jostain paskaa naamaan niin pyyhkisitkö sen mieluummin paperilla vai huuhtoisitko vedellä?
Naureskelin erään tuttavan kanssa tuota juttua, ja se heitti ilmoille suht' loogisen jutun.. Eli jos on liikalihava niin perseen pyyhkiminen istualtaan voi olla itse mahdottomuus. Eli CONCLUSION - pokerijätkät taitaa olla nachoperseitä ja pyyhkii seisaaltaan.. Tai ainakin viidesosa..
Onneksi tämä eläinten ystävä kysyi paremmin tietäviltä ennen kuin ehti auttamaan rapuparkoja.
Esimerkistäsi innostuneeni minäkin kävin pelastamassa lähikauppani pakastealtaasta kaikki katkaravut ja huomenna aion mennä päästämään heidät vapauteen. Ajattelin heittää ne Hakaniemen sillalta alas veteen. Siihen asti säilytän niitä kylpyammeessani minne heittelen omenoita ja porkkanoita sekaan.
AHHAHHAHHAHH!!!!!! Ei helvetti mikä helmi..
Hämäränpeittoon jäi, oliko tuo helvetin "eläinsuojelija" nyt ihan oikeasti tosissaan vai oliko tuo vaan trollipeikko..?