V8 Vauhtipäivät Motoparkissa
Keitäs kaikkia on täältä pk-seudulta lähdössä Motoparkiin Virtasalmelle? Voitaisiin lähteä täältä jo letkassa vaikka tuonne Mikkeliin ensin ja sieltä sitten Virtasalmelle isommassa letkassa.
Itse olen ainakin lähdössä siis Calibralla, johon ruuvasin tänään maanantaina suomalaiset rekisterikilvet paikoilleen.
Itse olen ainakin lähdössä siis Calibralla, johon ruuvasin tänään maanantaina suomalaiset rekisterikilvet paikoilleen.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
No nyt sitten ehdotuksia tarkasta paikasta jossa Mikkelistä tulijat liittyvät joukkoon, eli jossa odottavat tai jossa teitä pitäisi odottaa, sama juttu tuon Juvan kanssa. Lahden kanssa voinemme noudattaa sitä ABC:ta, mitä on aiemminkin käytetty?
Mihins aikaan pitäisi lähteä, ja onko ketään muuta lähdössä siis pääkaupunkiseudulta? Ehdotan lähtöpaikaksi Konalan Shelliä, jos muita ehdotuksia ei tule. Aika on vielä auki.
Mihins aikaan pitäisi lähteä, ja onko ketään muuta lähdössä siis pääkaupunkiseudulta? Ehdotan lähtöpaikaksi Konalan Shelliä, jos muita ehdotuksia ei tule. Aika on vielä auki.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
puuhapete81
- 'Senator'

-
puuhapete81
- 'Senator'

http://www.fhra.fi/fin/index.php?cmd=50 ... utiset=214
tuo on vissiin ainoa tieto.
siis ei minkään laista aikataulua?
juvan shelliltä on helppo liittyä jonoon niin ei tarttee koko letkan tulla abc-kompleksiin. shellillä voi olla ikään kuin kytiksessä.
tuo on vissiin ainoa tieto.
siis ei minkään laista aikataulua?
juvan shelliltä on helppo liittyä jonoon niin ei tarttee koko letkan tulla abc-kompleksiin. shellillä voi olla ikään kuin kytiksessä.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.