Edessä syöksysämpylä, takana Fiat Topolino (tai voisihan se kai olla Simcan lisenssiversiokin...) ja vaikea voisi olla joku Pininfarinan piirtämä sedan, sanotaan Fiat 2300.
Superi kirjoitti:Edessä syöksysämpylä, takana Fiat Topolino (tai voisihan se kai olla Simcan lisenssiversiokin...) ja vaikea voisi olla joku Pininfarinan piirtämä sedan, sanotaan Fiat 2300.
Helpot oikein.
Vaikeaahan en pyytänytkään tunnistamaan, mutta ei, se ei ole Fiat, Peugeot, Glas, Austin, Morris, Riley eikä VandenPlas
Olettaen että tuo ruosteinen läiskä kyljessä on tankinluukku ja puskuri autoon kuuluva, itse asiassa niin minullekin, siksi en sitä alunperin kysynytkään.
Muutaman tunnin surffailun jälkeen minulta loppuivat ideat, mutta katsotaan, jos vaikka joku keksisi.
Superi kirjoitti:Edessä syöksysämpylä, takana Fiat Topolino (tai voisihan se kai olla Simcan lisenssiversiokin...) ja vaikea voisi olla joku Pininfarinan piirtämä sedan, sanotaan Fiat 2300.
Helpot oikein.
Vaikeaahan en pyytänytkään tunnistamaan, mutta ei, se ei ole Fiat, Peugeot, Glas, Austin, Morris, Riley eikä VandenPlas
Mä yritin noista 2300-malleista katsella sopivaa, mutta kun en ole tuollaista koskaan livenä nähnyt niin arviointi eri kuvakulmista otettujen fotojen perusteella on vaikeaa. Kyllä se voi olla 2300 Speciale - lähinnä siksi, että se ei mielestäni oikein voi olla mikään muukaan
Mä olen kyllä nähnyt sekä 2300 että 1800:sen, mutta kaikki (tai ainakin ne joista on kuva) ovat tuota mallia, missä
tankin luukku on edempänä. Siksi sen alkujaan niin pontevasti tyrmäsin. Googlettamalla löytyi sitten erilaisia kuvia
Sanoisin että helppoustasoltaan samaa luokkaa, eli on niitä jonkun verran ollut Suomessakin, mutta säästyneet on vähissä.
Eikä ole PMC eikä Gloria, nimessä kolme samaa kirjainta
Jukka T kirjoitti:Mä olen kyllä nähnyt sekä 2300 että 1800:sen, mutta kaikki (tai ainakin ne joista on kuva) ovat tuota mallia, missä
tankin luukku on edempänä. Siksi sen alkujaan niin pontevasti tyrmäsin. Googlettamalla löytyi sitten erilaisia kuvia
Sanoisin että helppoustasoltaan samaa luokkaa, eli on niitä jonkun verran ollut Suomessakin, mutta säästyneet on vähissä.
Eikä ole PMC eikä Gloria, nimessä kolme samaa kirjainta
Fiatien elinkaari huomioiden on pieni ihme, että kukaan muistaa mitään Ritmoa vanhempaa (sanoo mies, jolla on ranskalaisvalmisteinen museoauto vuodelta 1971 - säilymisihme tuokin...)
Kyljen pokkaus ja sen jatkuminen etukulman ympäri tuo mieleen NSU Prinzin, mutta prinssi on pienempi ja takamoottorinen. Jonkun lähteen mukaan prinssin olisi suunnitellut Bertone, mutta löytämässäni Bertonen suunnittelemien autojen listassa ei ollut mitään tuohon kuvaan sopivaa. Jenkiksi tuo taitaa olla liian pieni, ranskalainen se ei ole, brittivehkeistä sulkisin ainakin Vauxhallin ja Fordin pois - ei tule mitään... mutta hyvä tunnistustehtävä, täytyy vielä hetki miettiä...