no huh huh...

Keskustelua Opeleista
Lukittu
Kadett GT(f)
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Kadett GT(f) »

heti ku yx muija astuu jätkien reviirille ja avaa suunsa ja kommentoi jotain ni hirvee häly nousee ja paikat lukitaa ettei saa enää vastaa!!!!!!oon jo jonku aikaa seurannu näit teijän txt...järkevii miespuolisii henkilöit löytyy mut suurin osa on sellasii teinei jotka ei tajuu autoist hölkäsen pöläyst!!(ei sil et ite tajuisin mut muut miehet kommentoi teijä juttui kans!!)kyl varmaa te järkevät tunnistatte ittenne joukost ja ootte huomannu et tääl on vähä palikkaa lössii!!!ja tiedox vaa et oon muija ja ylpee siit....ootte säälittävii...huh huh...salee kaikki jotain finninaamasii 24h/7pv viikos koneel olevii nössöi....ja sen kyllä huomaa.menkää ulos ja tuunatkaa niit alle 2 litrasii paskojanne.älkää kirjotelko tänne....kauheet luettavaa...ja viel kerran...OLEN TYTTÖ!todisteena mul on siit rintavarustus(ei kovinkaa suuri mut kuiteski)....empä taida kiusii teit enempää...nais rasistit...........................ja seki et väititte et siin ekas viestis oli jotain "ei viisaasti sanottuu" ni huhuh...ihan suomex siin luki mitä omat muijakaverit on autoist(eli diggaa sellasist tyylii celicoist jois o iha himo spoileri ja muutenki magee ulkoot....)aaargh...enää en vaivaudu tänne kyl skriivaa......huomaa et poijjat on muijii PIKKASEN kehityxest jäljes(niiku henkisesti)......ei prkl...en voi muut ku nauraa muitte tyttöjenkaa teille...hih hih...oottakaa ku kerron näist uusist haksun huumori sivuist...jebulis...it was nice to know you all....puss och kram;)
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-07-28 13:14, Kadett GT(f) wrote:
aaargh...enää en vaivaudu tänne kyl skriivaa......
Hyvähyvä...NYT tuli ensimmäinen fiksu lause! Pidä sitten lupaukses kanssa.. :smile: :smile:
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

hitto sä oot nopee mä :wink:
Tude
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tude »

Heippahei myös tälle, kirjoittaa voi, pitää vain pitää järki mukana. Kiitos ja näkemiin.
Kuva
Lukittu