TE VALVOJAT LEIKITTE JUMALAA TÄÄLLÄ
Opel OCF
Opel OCF
täytyy tehdä valitus teistä valvojista kun koko ajan lukitsette kirjoituksiani. OLEN MYÖS JÄSEN TÄÄLLÄ!!!
Leo Aho
Opel Astra Sponsor by MAGNEETTI
V.2008[/b]
Opel Astra Sponsor by MAGNEETTI
V.2008[/b]
Re: Opel OCF
^Ei ne leiki, ne on jumalia
Ja omissa kirjotuksissa/teksteissähän ei ole mtn vikaa, tuskinpa niitä aiheettomasti lukitaan..
Ja omissa kirjotuksissa/teksteissähän ei ole mtn vikaa, tuskinpa niitä aiheettomasti lukitaan..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Säännöt ne koskee jäseniäkin. Ei viestiketjuja ilman syytä laiteta lukkoon. Siihen tuli kaikenlaista hässäkkää-pässäkkää, eli sen takia 
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
tuota magneetti juttua katellessa ihmettelin että se ei menny lukkoon heti.
en ymmärrä mitä ideaa oli hehkuttaa omaa etua josta muille ei ole mitään iloa.
voin samaan hengenvetoon sanoa että useita kertoja olen käyttänyt autoja huollossa ja ikinä en ole penniäkään tarvinnu maksaa. eikä autoon ole silti tarvinnu liimata mitään rumia tarroja. turha sitä on silti hehkuttaa kun ei siintä muille ole mitään iloa. (pikemminkin päinvastoin)
ja kohta menee lukkoon tämäkin.
en ymmärrä mitä ideaa oli hehkuttaa omaa etua josta muille ei ole mitään iloa.
voin samaan hengenvetoon sanoa että useita kertoja olen käyttänyt autoja huollossa ja ikinä en ole penniäkään tarvinnu maksaa. eikä autoon ole silti tarvinnu liimata mitään rumia tarroja. turha sitä on silti hehkuttaa kun ei siintä muille ole mitään iloa. (pikemminkin päinvastoin)
ja kohta menee lukkoon tämäkin.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Heh...ekaa kertaa luin tuon alkup. topikin ja oli kyllä koomista luettavaa.
Itseä ainakin vituttaa jos ajan jollain uudella autolla ja siinä on tarroja auto ympäriinsä. Kaikki näkee että koeajo auto tms
Säälittävää!
Itseä ainakin vituttaa jos ajan jollain uudella autolla ja siinä on tarroja auto ympäriinsä. Kaikki näkee että koeajo auto tms
Säälittävää!
Eipä tällä topikilla ole juuri mitään merkitystä. Aikaisempi topikki lukittu syystäkin.