Astra G ilmastointi?
Jep..on käyny sama juttu. Silloinen auto oli Astra G coupe. Vika oli kompurassa eli se oli yksinkertaisesti rikki! Korjaaminen on periaatteessa pirun kallis juttu..ainakin siinä tapauksessa silloin Astraan vaihdettiin kompura+ joitakin muita osia ilmastointijärjestelmästä.
Onneksi paikallinen Opel-liike oli oma-aloitteisesti (IHME!!!) aktiivisesti yhteydessä maahantuojaan sillä seurauksella että koko homma tehtiin maahantuojan laskuun..vaikka takuuaika oli jo umpeutunut yli vuosi aiemmin.
Ai niin..TAAS on pakko kuitata että ei tarvii enää juurikaan ilmastointia käytellä kun voi laskee katon alas
Nojoo..ei tarvii ottaa vakavasti..
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-05-21 16:29 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-05-21 16:31 ]</font>
Onneksi paikallinen Opel-liike oli oma-aloitteisesti (IHME!!!) aktiivisesti yhteydessä maahantuojaan sillä seurauksella että koko homma tehtiin maahantuojan laskuun..vaikka takuuaika oli jo umpeutunut yli vuosi aiemmin.
Ai niin..TAAS on pakko kuitata että ei tarvii enää juurikaan ilmastointia käytellä kun voi laskee katon alas
Nojoo..ei tarvii ottaa vakavasti..
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-05-21 16:29 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-05-21 16:31 ]</font>
Niin ne oletti mullakin..sitten ne oletti että sähkövika ym ym..kunnes lopulta joutuivat myöntämään että se pirun kompura oli hajonnu.
No..toivottavasti kuitenkin olis vain ne aineet karannu..toivottavasti homma selviää.
Meinaan kun kuitenkin taas tulee kuuma ja aurinkoinen kesä..eli ilmastointi on enemmän kuin tarpeen
No..toivottavasti kuitenkin olis vain ne aineet karannu..toivottavasti homma selviää.
Meinaan kun kuitenkin taas tulee kuuma ja aurinkoinen kesä..eli ilmastointi on enemmän kuin tarpeen
Hyvä homma että tuli kuntoon, nyt se on meinaan tarpeen näillä keleilläOn 2003-07-25 09:14, ycn920 wrote:
Kylmäaineet oli ok, kompurasta vaihdettiin joku anturi ja sitten joutuikin odottamaan kuukauden saksasta jotain toista osaa kompuraan, kun suomesta ei löytynyt. nyt on toiminut cooleri parisen viikkoa. ja pääasia että meni vaihtoautomyyjäliikkeen piikkiin!!!
Re: Astra G ilmastointi?
Lainataas vaikka tätä ketjua kun muuten tulee sitä perinteistä "käytä söörtsiä" -palautetta vähintään puolet viesteistä.
Itselläni siis sama homma kuin ketjun aloitusviestissä; AC-valo syttyy mutta kylmää ei ilmastointi puhalla. Talvella ei tullut juurikaan ilmastoinnin nappia käytettyä...
Kierrokset ainakin nousee autossa (paikallaan ollessa huomaa hyvin) kun ilmastoinnin lyö päälle, mutta onkos tuo kompuran pyöriminen helppoa tavallisen pulliaisen tarkistaa? Tietäis vähän mistä lähteä liikkeelle, luultavasti ainakin täyttö pitää tehdä anyway. Auto on mulla ollut 2010 syys/lokakuusta asti, ja siis -99 1.6 16V.
Puhaltimen lämpötilan säätimessä on muuten sellainen pikkujuttu(?), että sitä ei saa laitettua ihan siihen kylmimpään asentoon vaan jää pari senttiä(?) vajaaksi. Tai saa sen siihen käännettyä mutta palautuu "taaksepäin". Liekkö tuolla mitään suurempaa merkitystä mihinkään?
edit: Jaahas näköjään hieman väärällä osastolla tämä ketju kun on niin vanha, modet vois siirrellä?
Itselläni siis sama homma kuin ketjun aloitusviestissä; AC-valo syttyy mutta kylmää ei ilmastointi puhalla. Talvella ei tullut juurikaan ilmastoinnin nappia käytettyä...
Puhaltimen lämpötilan säätimessä on muuten sellainen pikkujuttu(?), että sitä ei saa laitettua ihan siihen kylmimpään asentoon vaan jää pari senttiä(?) vajaaksi. Tai saa sen siihen käännettyä mutta palautuu "taaksepäin". Liekkö tuolla mitään suurempaa merkitystä mihinkään?
edit: Jaahas näköjään hieman väärällä osastolla tämä ketju kun on niin vanha, modet vois siirrellä?
ex: Vectra C GTS 2.0t -04, Astra G 1.6 16V -99