nettiauton kautta autosta outo ostokysely

Keskustelua Opeleista
Realsanta
OCF Member 2016

nettiauton kautta autosta outo ostokysely

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Arvoisa XXXX ,

Paul Mason haluaisi ostaa ajoneuvosi: Opel, Astra, 1993, ID : 2387119

Ajoneuvon rekisterinumero : HGG-883

Viesti :
Hyvää päivää,
Olen Paul Mason nimen, olen kiinnostunut ilmoituksesi ja haluaisin tietää, jos sinulla on vielä se saatavilla ja myös haluaisin tietää finnal myyntihinta.

Terveisin

Good day,
I'm Paul Mason by name, I am interested in your advert and i would like to know if you still have it available and also will like to know the finnal selling price.

Regards

Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Paul Mason

Puhelinnumero : 447943734556

Sähköpostiosoite : masonpaul20@yahoo.com

Kiitos,
Nettiauto.com

***************************************************************************************************
tuos vaan ihmetyttää tuo Paul Mason ja sen englanti ja suomen taito :no: ja Paul Mason on myös valkoviinimerkki

no vastasin kattoo mitäs seuraavaksi tulee
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Riisikippo
Minut on bannattu!

Re: nettiauton kautta autosta outo ostokysely

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

ei se mitää suomee osaa.. googlen kääntäjä kääntää ton englannin tekstin juuri samalla tavalla kuin se tuossa viestissä on "suomeksi"...
Realsanta
OCF Member 2016

Hei.
Kiitos nopeasta vastauksesta kohti selvittämistoimia. Olen todella tyytyväinen nykyistä tilaa ja hinta kuten te.

Olen noin kaksi asiakkaani, joka on kiinnostunut kohteen yksi heistä olivat vastanneet hyvin myönteisesti, ja hän on valmis lähettämään maksun sinulle.

Olen lisännyt minun komission ja Lähetyskustannukset maksut teidän lähtöhinta, Määrät, jotka on ennen teidän pyytää hinnan maksaminen olisi siirtää minut meriliikenneyhtiön maksut ja minun provisio.

Olen ymmärtänyt, että maksu selvää ennen järjestäminen on pick-up ja shippment on kohteen. Älä vaivaudu itse noin shippments, i järjestämään laivaajan, jotka tulevat teidän sijainti meriliikenneyhtiön.

Ystävällisesti antaa minulle seuraavat tiedot alla niin, että aion antaa oman asiakkaan lähetetään maksu teille ja aion myös välittämään osoitteesi merenkulkualan yritys, siten, että se on teille siitä shippment heti, kun maksu tyhjentää sinun pankkiin.

Maksutiedot:
1). Sinun Koko nimi .... joka haluat sekillä?
(2). Sinun täydellinen osoite .... jos sekki tulee lähettää?
(3). Your Mobile & Home Puhelin #..... soi teitä olisi incase i dont pääsy minun tietokone?

Heti kun saan tämän details aion varmistaa, että saat maksun 3-4 työpäivän kuluessa. Haluan teidän ymmärtävän, että kaikki voitto i tehdä tästä liiketoimesta miten voin käyttää ansaita elantonsa. Hope kuulla teiltä mahdollisimman pian.
Terveisin.

Hello. Thanks for your swift response toward the inquiry. I am really pleased with the present condition and the price as stated by you.

I have about two of my clients who has interest in the item one of them had responded very positively and he's ready to send payment to you.

I have added my Commission and Shipping charges to your asking price, Any amount that is above your asking price on the payment would be transfer to me for the shipping charges and my commission.

I understand that the payment will clear first before arranging for the pick-up and shippment of the item. Do not bother yourself about shippments, i will arrange with the shipper that will come to your location for the shipping.

Kindly provide me with the following details as below so that i will instruct my client to mailed the payment to you and i will also forward your address to the shipping firm, so as to contact you for the shippment as soon as the payment clears from your bank.

PAYMENT INFORMATION:
1). Your Full Name....which you want on the cheque?
(2). Your Full Address....where the cheque will be send to?
(3). Your Mobile & Home Phone#.....to ring you on should be incase i dont access my computer?

As soon as i recieve this details, i will ensure that you recieve payment in 3-4 working days. I want you to understand that any profit i make from this transaction is how i use to earn a living. Hope to hear from you asap.
Regards.

Subject: VS: Nettiauto.com: käyttäjä on kiinnostunut ostamaan ajoneuvosi ID 2387119
To: masonpaul20@yahoo.com
Date: Tuesday, February 3, 2009, 2:33 PM

Kyllä auto on vielä ja final price 550€Yes i have carArvoisa Ville Koivisto,Paul Mason haluaisi ostaa ajoneuvosi: Opel, Astra, 1993, ID : 2387119Ajoneuvon rekisterinumero : HGG-883Viesti :Hyvää päivää, Olen Paul Mason nimen, olen kiinnostunut ilmoituksesi ja haluaisintietää, jos sinulla on vielä se saatavilla ja myös haluaisin tietääfinnalmyyntihinta.TerveisinGood day, I'm
Paul Mason by name, I am interested in your advert and i wouldlike to know if you still have it available and also will like to know thefinnal selling price.RegardsOta yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Paul MasonPuhelinnumero : 447943734556Sähköpostiosoite : masonpaul20@yahoo.comKiitos,Nettiauto.com
***************************'
siinä vastaus xD
JeStEr
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JeStEr »

Riisikippo kirjoitti:ei se mitää suomee osaa.. googlen kääntäjä kääntää ton englannin tekstin juuri samalla tavalla kuin se tuossa viestissä on "suomeksi"...
Eikä todellakaan englantia. Seuraavaksi varmaan tulee jotain Nigerian timantti lähetyksiä jne.. :lol:
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Miten näistä jaksetaan tehdä vähän väliä uusia topikkeja.

Jos se kuulostaa liian hyvältä, se on sitä.
Jos se kuulostaa kusetukselta, se on sitä.
Jos tarjotaan shekkiä, viimeistään pitää tajuta että sinua yritetään kusettaa.

Ei ulkomailta ketään halua Suomen ylikalliita (heille) autoja ostaa. Jos ei kyseessä oikeasti erikoisuus.
TBD
Realsanta
OCF Member 2016

huvin vuoksi tein topiikin ohan näitä ollut mutta muille muistutukseksi
Jukka T
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

Mulle tuli e-bayn kautta kysely myytävänä olevasta piikistä.
Ainoo vaan, että mulla ei ikinä ole sellasta ollut, eikä mun nimi ole Jussi, eikä se mailiosoitekaan ihan oikein ollut.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

mut saahan siintä hienon shekin (jolla ei ole mitään arvoa) vaikka kämpän seinälle koristeeksi.

mie laitoin sille paluuviestiksi "ime ja vedä" mut ei se siintä jostain syystä lämmenny. :D

soitto tuohon puhelinnumeroon maksaa varmaan melkoisesti.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Realsanta
OCF Member 2016

Saako =D jaahas pitäisköhän tilata shekki
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Ioni kirjoitti:
Ei ulkomailta ketään halua Suomen ylikalliita (heille) autoja ostaa. Jos ei kyseessä oikeasti erikoisuus.
Ei nuo vanhat hiacet ja nelioviset toijotat kovin erikoisia ole,mutta kovasti niitä tuntuu afrikkaan menevän :wink:
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Saman viestin sain kans. Vastasin kohteliaasti go fuck your self
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
TimppaS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TimppaS »

Joo ei noille autoa kannata myydä, shekin voi saada, katettakin voi shekissä olla, mutta jälkeen päin rahat otetaan pois... Joskus vissiin varottelivat näistä netti-autossakin. Jos useemmalle tullut, kannattaa nettiautoon laittaa viestiä että varottavat muitakin...

Ja tarpeeks ku alkaa uhoomaan viestin lähettäjille, tulee iigori ovelle koputtamaan...
Omega B2 2.6 executive
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Älkääs nyt. Itsehän sain myös samanlaisen viestin. Tyyppi esiintyi kuitenkin eri nimellä kuin Realsantan tapauksessa. Viesti oli kuitenkin samalla kaavalla tehty. Erittäin huonolla englannilla kirjoitettu viesti, joka oli käännetty erittäin tökerösti suomeksi, joten siitä mitään selvää saanut. :bonk: Vaikka mulla heräs epäilyt jo heti ensimmäisen viestin saavuttua noin 15min myynti-ilmoituksen jättämisen jälkeen, niin silti vastasin tyypille ihan kuin olisin aikeissa sille myydä autoni. Otin selvää monenlaisista asioista ja yritin selvittää taustoja ja muuta hauskaa.
Tuli jo ensimmäisestä viestistä huomattua, ettei tyyppi osannut englantiakaan puhua, vaikka väitti asuvansa Ontariossa, Kanadassa.
Antoi sitten jossain vaiheessa osoitteensa Iso-Britanniassa ja kertoi, että on vain käymässä siellä.
Jos on joku tyyppi jostain sellaisesta maasta, missä pääasiallisin kieli on englanti, luulisi hänen puhuvan sitä virheettömästi, tai ainakin paremmin kuin tämä hemmo.
Jos joku haluaa tietää lisää kirjeenvaihdostani tämän huijarin kanssa, niin voin kyllä laittaa viestit ja vastaukset tänne tai lähettää liitetiedostona sähköpostilla.
On kyl vaan niin hauskaa pelleillä noiden tollasten kanssa. :lovin: :hypocrite:
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Tunari-82 kirjoitti:
Ioni kirjoitti:
Ei nuo vanhat hiacet ja nelioviset toijotat kovin erikoisia ole,mutta kovasti niitä tuntuu afrikkaan menevän :wink:
Kyllä ne tulee ihan paikanpäältä hakemaan niitä purkutuomiota odottavia tojotia. Vai onko joku ottanut nigeriasta yhteyttä ja ostanut auton shekillä missä ollut katetta?
TobyR
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja TobyR »

Jos ne ihan oikeesti haluaa jonkun kotteron Afrikkaan, niin kyllä ne hakee sen pihasta.
Meidänkin entinen 1619 Mese lähti Nigeriaan. :lollis: :lollis:
Vastaa Viestiin