Kaunis vaimo
Re: Kaunis vaimo
Omaa sukua Palander? 
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Pojat pojat... Mitens se menikään: Rumassa repussa voi olla hyvät eväät!
En panis.
Mut jos muija valittaa illal päänsärkyä, ni kattoo vaan ton kuvia, ni eipä itelläkään enää haluta....
En panis.
Mut jos muija valittaa illal päänsärkyä, ni kattoo vaan ton kuvia, ni eipä itelläkään enää haluta....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Siinä ois Nipelle sitä persettä ainakin yllin kyllin
Taitaa pojasta tulla vielä anorektikko kun akka syö jääkaapin tyhjäksi
Taitaa pojasta tulla vielä anorektikko kun akka syö jääkaapin tyhjäksi
Kah, Mika Halvarin ja maitovalaan risteytys.
Melkonen mätisäkki kyllä. yöh.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
No hyi ny vittu, niin hyvää persettä ei ookkaan et ton lärvin kuittaisVeikka kirjoitti:Siinä ois Nipelle sitä persettä ainakin yllin kyllin![]()

uuh...aika....en voi edes sanoin kuvailla...noi kommentit on kyl parhautta tuol 
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
läskit on lepposia, eikä ne tee kepposia

Mää katoin ekaks et se on johanna takiainen vai mikä se nyt oli.
Ja mitä tulee vaimon päänsärkyy niin voitele kalu buranalla ja kysy ihanalta kultsihanipupumuru honeylta et ottaako suun kautta vai suppona?
Ja mitä tulee vaimon päänsärkyy niin voitele kalu buranalla ja kysy ihanalta kultsihanipupumuru honeylta et ottaako suun kautta vai suppona?
miks.. miks mun piti avata tääki...
sanattomaks vetää... noh.. ehkä se o sika rikas ja todella hyvä kokki? siis ei rikas sika vaan sika rikas..
pakko mennä hiukan huilimaan. olipaha shokki..
"So you went to Sea World and came back with a Whale, congrats."
Ei oo todellista, mikä saalis
Ei oo todellista, mikä saalis
Julmaa... 
Miten mää olin missannu tän - vuoden parhaat.......
Mutta toisaalta. Itse en varmaan koskaan tule saamaan osakseni ehdotonta, ulkonäöstä riippumatonta rakkautta. Sekin voisi olla ihan kiva kokemus...
Mutta toisaalta. Itse en varmaan koskaan tule saamaan osakseni ehdotonta, ulkonäöstä riippumatonta rakkautta. Sekin voisi olla ihan kiva kokemus...
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn