Kommentoi avatareita (ei välttämättä edellisen)
Re: Kommentoi avatareita
^Patentoitu Ooppeli. Eikö ne kaikki oo yhenlaisia virityksiä.. 
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Realsanta kirjoitti:punaanen lato ja massikka
Taitaa olla case eikä massikka.
Valtra-liikkeen etupiha.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
opel
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Jos meinasit mun avatarta, ni auto on ikävä kyllä Ford Scorpio... R.I.P kesäkuun viiminen päivä ristijärvellä, palo lämpösellä liekillä iltaauringossa tuulilasia myöten.Sami.L kirjoitti:joku seppä nojailee opelixia vasten
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Jos meinasit mun avatarta, ni auto on ikävä kyllä Ford Scorpio... R.I.P kesäkuun viiminen päivä ristijärvellä, palo lämpösellä liekillä iltaauringossa tuulilasia myöten.[/quoteJKillroy kirjoitti:Sami.L kirjoitti:joku seppä nojailee opelixia vasten
Aijjaa..Noh jotenkin vaan oletin että se opelix olisi..
Opel Signum 2.0T 
Jonku askoonan perä siellä möllöttää... ^^
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Ja näyttäisi tuo patentti o peli kummittelevan edelleen....liekö rautalankapatentti vai mikä.
On kyllä niin iso Astra tuossa telwinillä, että on loppunut kuvastakin tila kesken. Tai sitte se on auto parhaasta kulmasta kuvattuna. 
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle