Mihin kuuluu irtonainen johto?(Vectra-B)
Mihin kuuluu irtonainen johto?(Vectra-B)
Eli nyt on suhteellisen helppo kysymys kun löytyy vaan joku joka omistaa vectra b:n. Tai en tiedä onko kaikissa b-vectroissa samanlailla mutta mulla on -00 2 litranen ja huomasin siinä irtonaisen johdon. Se lähtee syylärin (edestäpäin katsottuna) vasemman yläkulman heti siitä yläpuolelta ja on ehkä n.60-70 cm pitkä. Voisko olla joku moottorin maadotus tai joku? Jos joku viittii kattoo mihin se johdon toinen pää menee, niin olis kiva.. Mietin vaan et voisko siitäkin johtua semmonen nypytys mitä auto tekee aina välillä tasasella kaasulla ajettaessa. Tein just semmosen huohotinreiän aukasun minkä löysin täältä, mutta ei parantunu kyllä sillä. Täytyy jatkaa vian etsintää...
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Re: Mihin kuuluu irtonainen johto?(Vectra-B)
ota kuva siitä johostas niin tutkaillaan vähän helpommin.. 
Otin kuvan ja pistäisin sen ku tähän sais vaan liitettyä mut kun ilmeisesti tarvii olla jotkut omat kotisivut että voi sit linkittää kuvan sieltä.. ?
Esim. photobucketiin kuva ja sieltä linkittää.
http://photobucket.com/
Jos auto nykii, niin ensimmäisenä katsoisin tulppien kunnon, ja etenkin onko tulppasyvennykset täynnä öljyä.
Sitten vaihtelisin bensansuodattimen.
Sitten vaihtelisin bensansuodattimen.
Melkein kaikissa autoissa on jotain irtonaisia liittimiä/johtoja, jos vehkeestä ei satu löytymään kaikkia mahdollisia varusteita.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Pitikö tossa olla se kuva.ei menny kun etusivulle.(ei ees Nipen peppukuviinNipe kirjoitti:Esim. photobucketiin kuva ja sieltä linkittää.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Joo se voi olla että toi on ihan ylimääräinen johto ja yks tuttu sano että tohon kohtaan ei tehtaalla laiteta johtoja, et voi olla että on joku entinen omistaja kikkaillu jotain.. Yritin silti pistää kuvan, mutta enhän mä saanu toimii
ku siinä lukee et: "kuvan kokoa ei saatu"(jos joku tietää, mistä johtuu voi senkin opettaa tässä samalla tulevaisuutta silmällä pitäen), mutta voisin tosiaan ne tulpat ja bensansuodattimen kattoo, vaikka ne on tosin 10tkm sitten vaihdettu. Mut tarkastushan ei mitään maksa. Voi olla et se kuva tulee ton yhden toisen käyttäjän laittamana niin näkee sit et mistä johdosta on kyse..
ei tarvii nykyään.Senhän saa alareunasta,kun ottaa sen liitetiedoston,niin saa suoraan omista tiedostoista.eiks se niin mee.Vaikka tollairaketti88 kirjoitti:Otin kuvan ja pistäisin sen ku tähän sais vaan liitettyä mut kun ilmeisesti tarvii olla jotkut omat kotisivut että voi sit linkittää kuvan sieltä.. ?
Onko se johto mimmonen.1 piuha,siis tavallinen johto,missä joku liitin. vai irtonainen vai mimmonen.
erikois liitin?väri.vois auttaa.tuleeko virtaa siihen.kynällä kattoo tai mittarilla.Ylettyykö öljypohjaan sinne anturiin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

mulla ei oo semmosta kohtaa, mistä saisterokimmo kirjoitti:ei tarvii nykyään.Senhän saa alareunasta,kun ottaa sen liitetiedoston,niin saa suoraan omista tiedostoista.eiks se niin mee.Vaikka tollairaketti88 kirjoitti:Otin kuvan ja pistäisin sen ku tähän sais vaan liitettyä mut kun ilmeisesti tarvii olla jotkut omat kotisivut että voi sit linkittää kuvan sieltä.. ?
laita mun sählöpostiin niin paan sen tänne.terokimmo@hotmail.comraketti88 kirjoitti:mulla ei oo semmosta kohtaa, mistä saisterokimmo kirjoitti:ei tarvii nykyään.Senhän saa alareunasta,kun ottaa sen liitetiedoston,niin saa suoraan omista tiedostoista.eiks se niin mee.Vaikka tollairaketti88 kirjoitti:Otin kuvan ja pistäisin sen ku tähän sais vaan liitettyä mut kun ilmeisesti tarvii olla jotkut omat kotisivut että voi sit linkittää kuvan sieltä.. ?luin noita jotain ohjeita, niin se kai vähä riippuu käyttäjästä et kelle ylläpito on antanu oikeudet liitteisiin tai jotain tollasta vastaavaa
en mä sitä oikeen tajunnu.. Mut eiköhän se kuva tänne joskus tuu, kun lähetän sen tolle toiselle niin antaa taitavampien hoitaa homma

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Liitetiedostojen lähettämismahdollisuus on vain OCF:n jäsenille.raketti88 kirjoitti:mulla ei oo semmosta kohtaa, mistä saisterokimmo kirjoitti:ei tarvii nykyään.Senhän saa alareunasta,kun ottaa sen liitetiedoston,niin saa suoraan omista tiedostoista.eiks se niin mee.Vaikka tollairaketti88 kirjoitti:Otin kuvan ja pistäisin sen ku tähän sais vaan liitettyä mut kun ilmeisesti tarvii olla jotkut omat kotisivut että voi sit linkittää kuvan sieltä.. ?luin noita jotain ohjeita, niin se kai vähä riippuu käyttäjästä et kelle ylläpito on antanu oikeudet liitteisiin tai jotain tollasta vastaavaa
en mä sitä oikeen tajunnu.. Mut eiköhän se kuva tänne joskus tuu, kun lähetän sen tolle toiselle niin antaa taitavampien hoitaa homma
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Tulee kyllä sulta tosi hyvin aina kuvat.ammattimies kun asiallaRiisikippo kirjoitti:
tuossa on se kuva..
hyvä paikka tollasille satunnaisille kuville on aijaa.com sinne vaan kuvan lataa niin ei tarvitse edes kirjautua ja tehä tunnuksia.. mut sitä ei sitten saakkaan poistettua sieltä.. mut mitäpä noi haittaakaan..
kuva kun on latautunu niin siitä kopioi vaan haluamansa linkin..
Eli maajohto,toinen pää moottoriin.melkeen vaihtaa uuden jos tollanen.ainakin putsaa.

Liitetiedostojen lähettämismahdollisuus on vain OCF:n jäsenille.
Mä luulin et vaan vuoden foorumilaiselle

Mä luulin et vaan vuoden foorumilaiselle