Ruvennut häiritsemään tuo kun autossani keula korkeammalla kuin perä... Onko tämä kaikissa GTS vakiona..Eikö noissa ole joku -20mm madallus vakiona?
Mikäs jouset olis hyvät hinta/laatusuhteeltaan tuohon?
Ei haittaa vaikka vähän tippuis lisää tuosta nykyisestään... Mutta kaikken tärkeintä olisi että kaula ja perä yhtä matalia.
Katselin noita jousten hintoja niin kirjo on aikamoinen löysin välillä 85-295e noita madallusjousia.
Olisko kellään vihjettä/kokemusta aiheesta?
Iso käsi vastaneille
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
gts2003 kirjoitti:Ruvennut häiritsemään tuo kun autossani keula korkeammalla kuin perä... Onko tämä kaikissa GTS vakiona..Eikö noissa ole joku -20mm madallus vakiona?
Ainakin mv2003-2004 GTS:ssä on tehtaan sporttialusta. Oletko muuten vaihtanut takaiskareita kertaakaan? Nuo alkuperäiset kun tuppaavat menemään huonoiksi jo alle 60tkm ajettuna. Itsellä Irmscherin alustasarja, keula ja perä aika lailla vaaterissa.
Jartsi kirjoitti:Oletko muuten vaihtanut takaiskareita kertaakaan? Nuo alkuperäiset kun tuppaavat menemään huonoiksi jo alle 60tkm ajettuna. Itsellä Irmscherin alustasarja, keula ja perä aika lailla vaaterissa.
Joo tossa muutama kk sitten vaihdoin just takaiskarit kun toisesta oli päässy mehut karkuun.
Ajattelin tietenkin että perä matalammalla kun iskarit loppu että siinä syy..
Ja paskat ei mitään vaikutusta perän korkeuteen vaikka uudet iskarit löi alle
Ajettavuus tuli tietenkin heti tietenkin "normaaliksi"...
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
itse ostin torstaina Weitecin jouset -30mm us-parts 148€, kun katsastuksessa ilmeni että toinen etujousi poikki. Vitutusta kerrakseen tänää olin vaihtamssa jousia niin eihän siitä mitään tullut iskarit ei tule ulos kun työnsi sisään ihan loppu, aikas jännä katsastus konttorilla iskaritesti näytti 75%molemmille, no maanataina uusilla iskareilla onnistuu, kertaus tekee mestarin itse pidän Weitecin jousia hinta laatu suhteeltaan hyvinä suosittelen, aikas jännä torstaina kävin siel leimas niin sain jo torstaina illal jouset löyty suoraan hyllystä us-partsin firmalla asiakaspalvelu kohdallaan!!!!
Mä oon tilaamassa tollaista itelleni kesäks... sain Yhdeltä auto asentajalta tosta melko hyvä arvostelun ja suositteli ostamman ton jos ei radalle meinaa mennä... et jos radalle niin sit joku KW2 tai KW3 mut et perus ajossa toi kuulemma todella hyvä... saiskohan tosta jotain alea jos tilais useamman?
tosta radalle menosta niin ei tälläisillä kehtaa ees mennä mihinkää radalle ehkä jos ois 2.8turbo niin sitten eri asia, eli ihan hyvin pärjäät tolla alustalla mikä tossa linkin takana on
NO joo ei ookkaan tarve mennä tällä radalle.. sanoi vain yks kaveri et ajan kadulla kuin radalla et kannattais miettiä sit mut siis joo laittoivat Seat Leoniin tollaisen ja kuulemma todella hyvä ajaa... et ite vaihdan tohon kun noilla H&R:än jousilla ei tullut tarpeeks alas et otan vielä sen 30-50mm lisää pudotusta mitä tolla saa ja jos ei vieläkään niin sit jousilautaset niin varmasti tippuu hyvin!