Onhan se kato tuo 16sh "isolohko"Themazgu kirjoitti:mitähän "millaisella" tarkoitetaan?
köhköh. eikai nyt herranjumala mitään ecotekkiä.
tuon kysymyksen perusteella oletetaan että sinne kaavaillaan tojotan 4A-GEa.
ei silläettä en ite ois kyselly ns tyhmiä, mutta selvishän nuo asiat ihan muualta kyselemällä nopeemmin ja helpommin.
KadettD
Re: KadettD 12s->c20ne
elä pelkää että mitään sekotekkiä sinne olen laittamassa.. 1.6 ohari aluksi ellei viritys pistiäinen iske ja pistä 2l oharia.. näkee sitten.. mielenkiintoista ois viritellä starttimoottoriakin välillä..
onkos mahollista 20l xetä laittaa tuonne?
- jeffgordon
- 'Senator'

Kaikkihan on mahollista..tikkku kirjoitti:elä pelkää että mitään sekotekkiä sinne olen laittamassa.. 1.6 ohari aluksi ellei viritys pistiäinen iske ja pistä 2l oharia.. näkee sitten.. mielenkiintoista ois viritellä starttimoottoriakin välillä..onkos mahollista 20l xetä laittaa tuonne?
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
melko iso on tuo 20litranen xe.
juu ei sovi tähän topikkiin tuo.
ot saa loppua. ja tietoo löytyy tosiaan haulla ja projekteja kattelemalla.
juu ei sovi tähän topikkiin tuo.
ot saa loppua. ja tietoo löytyy tosiaan haulla ja projekteja kattelemalla.
juu, tuli räpättyä kadetista talvikuva
http://i451.photobucket.com/albums/qq23 ... 1230072986
kick paneelit tuli myös tehtyä, jospa loman aikaan saisi ne paikoilleen.
http://i451.photobucket.com/albums/qq23 ... 1230072986
kick paneelit tuli myös tehtyä, jospa loman aikaan saisi ne paikoilleen.
juu, kohta rupee jo vituttaa hiukan. nyt järjestyksessään 4. pensapumppu....
no eipä siinä, mukavahan tuo oli vaihtaa -15 pakkasessa keskellä raittia
mistä tämä voisi johtua...!?
no eipä siinä, mukavahan tuo oli vaihtaa -15 pakkasessa keskellä raittia
mistä tämä voisi johtua...!?
onko sulla se sihti siellä tankissa?
ei, mutta ennen pumppua on suodatin. sihti oli iha finaalissa niin nappasin pois. elikkä ylimääräsestä paskasta se ei sis johu. tai ainakaan ei pitäs...timppa1 kirjoitti:onko sulla se sihti siellä tankissa?
- S.Eskman
- OCF Yhteyshenkilö

- Jäsennumero: 0385
Ei kai bensan paluulinja ole tukossa? Eräästä autostani hajotin kolme pumppua tekniikanvaihdon yhteydessä, ennenkuin huomasin paluulinjan putken taittuneen.
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Onko ollut ihan boschin pumppuja? Bilteman pumput ei ole olleet kellän kovin pitkäikäisiä
Itse olen huomannnut että nuo rippikouluiän ylittäneet pumput ei oikein tykkää paineen nostosta
...eivät kestä paria viikkoa pitenpään.
Itse olen huomannnut että nuo rippikouluiän ylittäneet pumput ei oikein tykkää paineen nostosta
tarkistin sen n. kuukausi sitten kun pesin tankin ja siirsin pumpun peräkontin alle...s.eskman kirjoitti:Ei kai bensan paluulinja ole tukossa? Eräästä autostani hajotin kolme pumppua tekniikanvaihdon yhteydessä, ennenkuin huomasin paluulinjan putken taittuneen.
viimesin oli rippikouluikänen bosh, kerran aikasimminkin meni jo jumiin... sain heräteltyä sen kyllä, mutta jotenkin tuntu että vääntöä ei ollu enää niinkun ennen. sama kyllä tuolla nykyselläkin hätävara pumpulla.
pitää se varmaan taas herätellä niin saa laittaa peräkönttiin varalle että pääsöö kotia kuha tuo tarvikepumppu räjähtää....
pitää ostaa kunnon pumppu sitten kuhan pääsisi tienaamaan ja voisi alkaa ajatella lisä voiman hankkimista.
-
nukkumatti
- 'Admiral'

Teeeerve!
Just tulin kotiin ja vieläkin iha kuumottaa ku pitkästä aikaa pääsi Dave-Kadetilla ajamaan
Tein sitte kaupat ja perjantaina on taas oma D-Kadetti, jeee. Mulla on tarkotuksena tehä samanlainen tekniikkaswappi ku tämän viestiketjun alottajallakin. Millasilla moottorinkorvakoiden muutoksilla tuon 20NE:n esimerkiksi sai 1.2:sen tilalle? Entä toi 5v laatikko, millasesta kadetista se tulis ottaa ettei joutuis tekemään kovin suuria muutoksia koriin sen sovittamiseksi paikalleen?
Just tulin kotiin ja vieläkin iha kuumottaa ku pitkästä aikaa pääsi Dave-Kadetilla ajamaan
Onnea hankinnasta!
itse tein uuden etukorvan ja takakorvan modasin entisestä... vaihelaatikon korva käy suoraan 1,2 laatikosta. ja koriin ei tarvi tehä mitään muutoksia 5v lodjun sovittamisessa. 8v 2.0 ja 1,8 opeleissa (kadett,vectra yms.) on sama f16 laatikko, että se löytyy melkolailla helposti. d kademin vaihdevivustokin käy noihin laatikoihin suorilla. tuolta tekniikka-osiosta löytyy mallieroavaisuusdokumentti josta selviää mitä kaikkee joudut vaihtamaan leimalle.
kysele jos tuntuu tarpeelliselta ja laitahan oma topic pystyyn projektista!
itse tein uuden etukorvan ja takakorvan modasin entisestä... vaihelaatikon korva käy suoraan 1,2 laatikosta. ja koriin ei tarvi tehä mitään muutoksia 5v lodjun sovittamisessa. 8v 2.0 ja 1,8 opeleissa (kadett,vectra yms.) on sama f16 laatikko, että se löytyy melkolailla helposti. d kademin vaihdevivustokin käy noihin laatikoihin suorilla. tuolta tekniikka-osiosta löytyy mallieroavaisuusdokumentti josta selviää mitä kaikkee joudut vaihtamaan leimalle.
kysele jos tuntuu tarpeelliselta ja laitahan oma topic pystyyn projektista!
-
nukkumatti
- 'Admiral'

Kiitos! Hyvä tietää että joku on valmis auttamaan kun kysyttävää tulee olemaan varmasti paljon projektin aikana. Laitan projektiosioon jutun kunahn saan autosta otettua viikonloppuna ekat kuvat. Löyty kyllä aivan helmikuntonen yksilö, ollut ilmeisesti koko ikänsä Rovaniemellä. Kori on säilynyt hämmentävän hyvässä kunnossa ja alkuperänen maalipintakin vielä kiiltää
auto on kuitenkin vuosimallia -81! Erittäin suurella todennäköisyydellä autolla on ajettu vain 148tkm, tätä tukee lähes virheetön sisusta ja jouhea tekniikan toimiminen...meinaa näköjään taas lähtiä laukalle nää jutut ku on niin innoissaan. Lisää sitten omassa projektipäiväkirjassa tulevaisuudessa.
asiaahan tämä on.
toivottavasti on altakin yhtä hyvä. voi olla yllätyksiäkin. helpommallahan sitä aina pääsöö kun ei tartte koko autoa uusiksi tehdä.
onkohan siellä rovaniemen suunnalla joku D viiruksen levittäjä kun siellä tuntuu näitä olevan työn alla useita
toivottavasti on altakin yhtä hyvä. voi olla yllätyksiäkin. helpommallahan sitä aina pääsöö kun ei tartte koko autoa uusiksi tehdä.
onkohan siellä rovaniemen suunnalla joku D viiruksen levittäjä kun siellä tuntuu näitä olevan työn alla useita