autosta ei pitänyt tulla mitään projektia,vaan juuri lapsen saaneen perheen käyttöpeli, mutta entisten kesärenkaiden( 17/7,5 AWS ) vaihduttua pari tuumaa pienempiin, mutta leveämpiin jouduin miettimään että miten saa 15/8 borbetin bs:t pyörimään 40mm madalletun astran alla, koska vanteet vaihdettuani en päässyt lähtemään kotimatkalle kun renkaat ottivat kiinni takakaariin koko ajan!
vaihtoehtoja ei ollut.... raakasti vaan käsin kiinni jo kerran vaihdettuihin takakaariin ja repimään kaaria ulospäin että sopii uudet vanteet renkaineen
pyörimään ja ei kun takaisin Kajaania kohti sovitulta paikkakunnalta.
monta iltaa mietin vaihtoehtoja ja seurasin tämän kyseisen foorumin käyttäjien mieltymyksiä vakio- ja pyöreiden kaarien käytöstä ja tulin semmoseen johtopäätökseen että kokeillen etulokasuojien pyöreitä kaaria mutta hommasin kuitenkin varalle vakio tarvike kaaret, joista joutuikin pätkän käyttämään kaaren vaihdon yhteydessä!
kuvia autosta vakiokaarilla ja pyöreillä kaarilla yritän laittaa mahdollisimman pian että pääsee porukka sanomaan mielipiteensä ja kuvia lisätään sitä mukaa kun autoon uutta osaa asennetaan. Nykyisin tosin on 2:den vanteen keskiöt maalattu uuteen väriin ja reunat kiillotettu ja vielä olisi sama toisille kahdelle vanteelle tehtävä.
ja nyt kun autoon on alettu kaaria rakentamaan nii pitihän siihen mustapohjaiset "annelin silmätkin" tilata, joita on kylläkin jo odotettu kohta 3 kk saapuvaksi!
opel astra f farmari
Re: opel astra f farmari
sain nyt joitakin kuvia astrasta vanhoilla ja uusilla kesä vanteilla!
kuvat löytyvät täältä: www.minunauto.com/auto/13758
kuvat löytyvät täältä: www.minunauto.com/auto/13758
Hyvältähän se näyttää. Melko herkulliset nuo boretit. Sitten samalla puskimet korin väriin, kun maalaat autoa tuon kaarien vaihdon takia ?
oon miettiny puskurien maalausta samalla mutta mietityttää että tuleeko tyhmän näköinen kun kaikki on sitten sinistä!
ajatuksena on käynyt että jos maalauttaa koko auton uudelleen!
melkoinen hankailu niissä vanteissa on ollut kun käsin oon kiillottanut reunat ja maalaamossa maalasivat keskiöt harmaiksi(olivat mustat ennen).
ajatuksena on käynyt että jos maalauttaa koko auton uudelleen!
melkoinen hankailu niissä vanteissa on ollut kun käsin oon kiillottanut reunat ja maalaamossa maalasivat keskiöt harmaiksi(olivat mustat ennen).