Vectra C GTS Z22SE, uskaltaako ostaa???
tästä on jauhettu ennenkin....itsellä tiedossa ainakin 3kpl direct koneisia jossa jakopää mennyt. omassa 2.2 directissä jakopää pomppas kun autolla oli ajettu hurjat 91tkm. remppa maksoi 1000€. muijan työkaverin vastaava laite hajotti jakopään kun mittarissa oli 100tkm.Kaikki näköjään kuullu eri juttuja noista uusista 2.2 koneista.. olen kuullut taas että jakopää ongelmat on ohi tossa uudemmassa.. ja uskoisin että asia on korjattu..
vectra farmari 2.2 direct -04
Turbossa on sama kiristin kuin molemmissa 2.2:ssa,mutta nykyään turbossakin on korvattu se saabin tekeleellä,mikä nykyään löytyy myös opelin varaosanumerollaV6 2.8 kirjoitti:Nykyään ne laittaa directiin turbon kiristimen...
vanhan mallin kiristin

sama jumissa

saabin kiristin opelin numerolla

itse olen myös vaihtanut omaan turboon tuon saabin kiristimen ja samaa voisi suositella myös muillekin turbon omistajille,maksaa 80€
jakopää on muutenkin saabin tekemä/eri kuin 2.2:ssa mutta jostain syystä on käytetty tuota opelin omaa (paskaa) kiristintä.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Re: Vectra C GTS Z22SE, uskaltaako ostaa???
No nyt tuo vehje on sitten pihalla. 144 tkm ajettu. Eipä kuulu tuolta konehuoneen puolelta mitään ylimäärästä, joten puotellaampa menemään.Kosla kirjoitti:Noniin, elikkä olis tarjolla tuollainen 2003 vuosimallin GTS Vectra Z22SE koneella varustettuna ja houkuttelisi vaihto kovasti. Kuitenkin kun lukee tätä foorumia, niin saa sellaisen kuvan, että tuo Z22SE kone jakopääongelmineen on täysi susi, samaten C-Vectran alusta kaipaa jatkuvasti korjaamoiden käsittelyä. Auto ei ole liikkeessä, vaan yhdellä tutullani ja hänellä se on toiminut moitteetta. Autolla ajettu n. 140 tkm.
Pankaas kommenttia, jätänkö väliin, vai olenko turhaan peloissani??
Opel Vectra C V6Turbo