Joo, kyllähän sitä menemään saa. Minä vähän vähensin kulutusta käyttämällä siellä/täällä bitumia, joka esim. lokasuojissa on kyllä paremmin eristävää ainettakin...tosin tuollaiseen pyöreään muotoon lämmittely on aika työlästä, jos vertaa vaikka siihen että vibro/dynamat menee hienosti lämmittämättä kun vaan saksii sopivasti.T.K kirjoitti:JJ kirjoitti:itsellä meni farkkuun 17pkt vibroa, 20pkt ostin. Tulipellin jätin vaimentamatta mutta aika ylös sitä sai laitettua purkamatta kuitenkaan kojelautaa. Mut muutenpa sitä onki joka puolella, jossain jopa 2 kerrosta.Aika kallista
Itse autosta senverran, että Hellan Micro DE sumarit sain laitettua puskuriin, mutta sopiva alalärpäke on vielä ostamatta/asentamatta.
Yksi viimetalvinen "modaus" on jäänyt mainitsematta, eli pissapojan suuttimet ovat nykyään lämpiävää sorttia. Noissa B-vectroissa on suuttimet kyllä niin hölmössä paikassa, ettei edes moottorin hukkalämpö sulata niitä...juu ja minun autossani ei toiminut edes vahvemmat seokset, aina jäätyi. Tuo suuttimien jäätyminen on raivostuttavaa
Sain tuossa tunti sitten prätkäni myytyä ja nyt ei oikein tiedä mitä tekisi...ST220 taunusta kohtaan minulla on jokin sairaus
Joskus mulla oli jo sen näköinen auto, mutta moottorista puuttui puoli litraa...

Tarttis varmaan kuskata pyörärahat pankkiin ja sanoa: -lainalyhennykseen, kiitos. Mutta jaksaako sitä noin järkevä olla ?
-EI
Tosin autonvaihtoa varten pitäisi saada tuosta nykyisestä ruoskasta ero, eikä käytetyn auton myyminen ylihintaan ole mikään helppo homma...ainakaan