Kokemuksia Autobestin kolarikorjaamosta...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Minun auto oli Bestillä korjattavana kun yksi nainen tuuppasi sen perään. Tässä vähän kertomusta miten korjaus sujui.

Menin heti seuraavana päivänä näyttämään Bestille autoa, että saisi sen heti korjattavaksi. Minä kun olen rakentanut siihen itse osia, niin vähän hirvitti että miten mahtaa vakuutusyhtiö niihin suhtautua, mutta mitään ongelmaa ei ollut. Tilasin Riegerin takahelman, koska en enää jaksanut alkaa rakentamaan uutta. No, katsottiin siinä samalla mitä on rikki, ja pistettiin osat tilaukseen (ainakin niin luulin). Sitten heidän piti soittaa kun osat on tulleet että voin tuoda auton. No, odottelin sitten kolme viikkoa ja kun aloin kyselemään, niin Sutii ei ollut toimittanut helmaa, ja minun pitikin mennä uudestaan näyttämmään autoa että mitä siitä on rikki! Vaikka alussa ne oli jo katsottu. No, siihen meni kolme viikkoa turhaan odotteluun. Ja otti hermoon, kun kaikki kyseli että mikäs autossa on. No, osat nyt oikeasti tilaukseen, ja nyt takahelma tilattiin Completokselta. Se tulikin tosi nopeasti, parissa päivässä. Sitten piti odottaa vielä viikko että saa auton pajalle. Sain sovittua tosi hyvin Auto-Bestin kanssa että autoon laitetaan uudemman mallin osia, koska niillä ei ollut hintaeroa oikeastaan mitään. Ja muutenkin palvelu oli tosi mukavaa, ihan hyvä siinä mielessä että kun hermot on muutenkin tiukalla kolarin takia ettei siinäkin joudu taistelemaan.

No, auto meni maanantaina pajalle, ja jo tiistai-aamuna se oli maalamossa. Aika nopeaa! Sitten pitikin odotella että ne saa osat maalattua, siihen meni pari päivää. Perjantaina sain auton takaisin. Muutama pikku-asia unohtui korjausmiehiltä (esim. takaspoileria ei pitänyt kiinnittää) mutta kokonaisuutena olen kyllä tyytyväinen korjaukseen!

Että tämmöistä tällä kertaa.

-Mikko

Ps: Sigun takana on nyt vanhoja kuvia :wink:
Audi S4 Biturbo
opel is my ride!
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja opel is my ride! »

No et ole ainoa jolla on ollu ongelmaa SUTII nimisen puljun kanssa, lupaa paljon, toimittaa erittäin paljon vähemmän. Sori vaan, mutta Prostreetin asiakas nykyisin, siihen hyvä syy, aina tulee kaikki mitä tilattu, ja nopeasti, jos viiveitä, ilmoittavat aina koska osan/osat sitte saatavissa, sekä erittäin asiantunteva myyjä ( hyvä Pete :smile: ).
Juzu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juzu »

Ite oon kuullu vähän samaa ettei sutiista kannata mitään tilata. Ihme että moinen pulju pysyy edes pystyssä. :grin:
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Nyt on kuviakin auton perästä netissä : http://www.saunalahti.fi/~mikkv/Vectran ... er%e42.jpg

Verkko puuttuu vielä, mutta tulee pikapuoliin.
Audi S4 Biturbo
temule
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja temule »

On 2003-07-20 12:36, Juzu wrote:
Ite oon kuullu vähän samaa ettei sutiista kannata mitään tilata. Ihme että moinen pulju pysyy edes pystyssä. :grin:
Jep. Aika surkeata on tuo tavaroiden toimitus. Kahden tulematta jääneen tilauksen varjolla...
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

On 2003-07-21 15:09, temule wrote:
On 2003-07-20 12:36, Juzu wrote:
Jep. Aika surkeata on tuo tavaroiden toimitus. Kahden tulematta jääneen tilauksen varjolla...
paikan päälläkun käy niin homma toimii, mutta s-postiin e iainakaan vastaa koskaan ja puhelimeenkin heikosti??? irrmsherin takahelmaa olen vekkuun kyselly, mutta ei..

ps. laitoin muuten sutiin foorumillekin postauksen siitä mutta ei ole sinnekään tullut mitään :sad:
Vastaa Viestiin