Villipossuja webbikamerassa
Re: Villipossuja webbikamerassa
01.50: ei niin mitään eloa...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
ihan livenä tulee jos sitä epäilet.Veikka kirjoitti:Kumma homma kun ei ole kuuteen päivään lumitilanne muuttunut mihinkään tuolla.gfi kirjoitti:23:08 - POSSUJA, 5 yhteensä. 1:stä noista sais hyvän joulukinkunhurja mörssäri.
3:30 - 4 possua...nynne pelästy jotaa ja ment tonne reunaa
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
Joo, livenä tuli aikasemminkin, kunnes sama nauha rupes toistumaan päivästä toiseengfi kirjoitti:ihan livenä tulee jos sitä epäilet.Veikka kirjoitti:Kumma homma kun ei ole kuuteen päivään lumitilanne muuttunut mihinkään tuolla.gfi kirjoitti:23:08 - POSSUJA, 5 yhteensä. 1:stä noista sais hyvän joulukinkunhurja mörssäri.
3:30 - 4 possua...nynne pelästy jotaa ja ment tonne reunaa
Ihan totta jauhat. On tullut huomattua itsekin, vaan harvoin on niitä sikoja nähty, edes replayna.Veikka kirjoitti:Joo, livenä tuli aikasemminkin, kunnes sama nauha rupes toistumaan päivästä toiseenOn tätä katottu ennenkin, jaa muutkin huomasi saman silloin aikasemmin
Mitä järkeä on tehdä töitä tässä yhteiskunnassa? Raataa pienellä palkalla ja polttaa itsensä loppuun. Tehköön ne töitä, jotka haluavat, niin minä elän yhteiskunnan tuella ja vapaa-aikaa riittää... Ei raha ole kaikki kaikessa, elää voi muutenkin.
15:07 - Jottaa pikkulintuja nokkiis possujen ruokaa maasta...
Tällä hetkellä 6 possua syömässä.
NLaunonen kirjoitti:Tällä hetkellä 6 possua syömässä.
Kaheksanpas
NLaunonen kirjoitti:Tällä hetkellä 6 possua syömässä.
Kaheksanpas
EDIT: 9
Onkos tuo kello ja päivämäärä olleet aikaisemmin tuolla oikealla yläkulmassa? 
Mitä järkeä on tehdä töitä tässä yhteiskunnassa? Raataa pienellä palkalla ja polttaa itsensä loppuun. Tehköön ne töitä, jotka haluavat, niin minä elän yhteiskunnan tuella ja vapaa-aikaa riittää... Ei raha ole kaikki kaikessa, elää voi muutenkin.
En tiedä mikä ihme tossa on, mutta töissä ei Vista-koneella jostain syystä toimi. Mikä lie asetus olla perseellään. Kotona toimii kyllä XP:llä. Töissäkin käytössä Media Player Classic+ffdshow, vaan ei wörki... En nyt oikein jaksa uskoa, että palomuurillakaan suodattaisivat, kun osoite on muotoa mms://maritus kirjoitti:Ei toimi edelleenkään.. ÄRSYTTÄVÄÄ!
Edit: vähän aikaa googletettuani, ilmeisesti koko Vista ei tue mms:ää... pitänee testata...
Joo.. Vistahan mulla. Kerro jos keksit ratkaisun. 
Edit: Eiku tossahan sulla oli linkki. Pitää kans testata.
Kyllä se on siellä ollut koko ajan.Jossi kirjoitti:Onkos tuo kello ja päivämäärä olleet aikaisemmin tuolla oikealla yläkulmassa?
21:21 - 12 kinkkua syömässä

23.53: ei mitään. Mut helvetillinen kalke ja kolina kuulu hetki sitten...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vaihtamalla mms--> http:ksi, niin ainakin mulla toimii Vistassa...maritus kirjoitti:Joo.. Vistahan mulla. Kerro jos keksit ratkaisun.
Fixattu linkki