Pullovesi on turhaa
- iso.kunkku
- OCF Member

Pullovesi on turhaa
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Re: Pullovesi on turhaa
Niin totta..
Eikö sitä voi omasta hanasta laittaa vaikka pulloon. Ei sitä tartte kaupasta asti kantaa..
Eikö sitä voi omasta hanasta laittaa vaikka pulloon. Ei sitä tartte kaupasta asti kantaa..

Mä olen kyllä useinkin miettinyt miksi kukaan ostaa pullovettä, kun paljon laadukkaampaa vettä saa kotona normaalitilanteessa. Tietenkin jos näitä poikkeustilanteita on vesilaitoksella niin ymmärrän kyllä.. Mutta muuten. Ihminen vaan voi olla niin tyhmä...
Mutta kai te tiedätte tämän Plup pullon, jolla autetaan Itämerta lahjoittamalla jokaisesta pullosta summa Itämeren pelastukseen http://www.plup.com/
Niin ja itse pullohan ei ole palautuskelpoinen edes...
Mutta kai te tiedätte tämän Plup pullon, jolla autetaan Itämerta lahjoittamalla jokaisesta pullosta summa Itämeren pelastukseen http://www.plup.com/
Niin ja itse pullohan ei ole palautuskelpoinen edes...
No jos oot vaikka röissä etkä halua limsaa ni sillon se vesipullo on mainio vaihtoehto 
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Eikö teillä töissä tule kraanasta vettä?unique kirjoitti:No jos oot vaikka röissä etkä halua limsaa ni sillon se vesipullo on mainio vaihtoehto
Tyhjät pullotkaan tuskin nuorella miehellä kiven alla ole
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
ite kun olin töissä niin autossa ei kovin usein kraanaa ole.. silloin huoltsikalta haettu n.70centin pullovesi oli hyvä vaihtoehto.. joku varmaan kohta laittaa et tee kuin mustalaiset että täytät tyhjän pullon wc:ssä.. 
Täyttää kotona sen 1,5l jaffa pullon täytee raanavettä ja ottaa sen mukaa töihin
Halvin ratkaisu myös? Tai täyttää toisen laskuun sen pullon ni on vieläki halvempi
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Joo, ei oo mersussa paljoa raanaa näkynä 
Ja ne tyhjät pullot on kaikki viinapulloja, eikä niistä oikeen kehtaa tien päällä mitään kirkasta nauttia
Ja miksi mä kantaisin kotoa 1,5 litraa vettä mukanani kun ei oo kuitenkaan vielä talous kaatunut siihen vesipullon ostamiseen..
Taitaa noistakin olla jo useat palautuspulloja ni ei tarvi itkeä senkään takia että tuhooa luonnon kun ostaa sen pullon.
Ja ne tyhjät pullot on kaikki viinapulloja, eikä niistä oikeen kehtaa tien päällä mitään kirkasta nauttia
Ja miksi mä kantaisin kotoa 1,5 litraa vettä mukanani kun ei oo kuitenkaan vielä talous kaatunut siihen vesipullon ostamiseen..
Taitaa noistakin olla jo useat palautuspulloja ni ei tarvi itkeä senkään takia että tuhooa luonnon kun ostaa sen pullon.
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Ja väärin taasunique kirjoitti:Taitaa noistakin olla jo useat palautuspulloja ni ei tarvi itkeä senkään takia että tuhooa luonnon kun ostaa sen pullon.
Mietippä kuinka monen eri välikäden kautta se pullo kulkee ennen kaupan hyllyyn päätymistä.
Ei ne siellä kaupassa niitä pulloja täyttele.
Kyllä siitä vaan huomattavasti enemmän päästöjä tulee, kuin kraanavedestä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Juurikin asiallinen video ja aihe ottaa puheeksi...Hehkulamput ja pullovesi myyntikieltoon!!!
007 ja Pallosalama 
Anzah kirjoitti:Juurikin asiallinen video ja aihe ottaa puheeksi...Hehkulamput ja pullovesi myyntikieltoon!!!
Hehkulamppujen myynti loppuukin ,olikos se vuoteen 2012 vedetään pois myynnistä.
Entiset
Itsehän pesen aina ooppelini pullovedellä.
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
Itse ostan pullovettä silloin jos sattuu olemaan iso jano eikä mistään lähistöltä saa vettä muulla konstilla.
EN kyllä ymmärrä niitä jotka koko ajan kittaavat pullotettua vettä, jossain vaiheessa se tais olla joku trendikin et kuletettiin vesipulloa kädessä.
EN kyllä ymmärrä niitä jotka koko ajan kittaavat pullotettua vettä, jossain vaiheessa se tais olla joku trendikin et kuletettiin vesipulloa kädessä.
GeneralO kirjoitti:Itsehän pesen aina ooppelini pullovedellä.