Olen nyt onnellinen opelin omistaja, joten kysyisin seuraavaa: Eli mitä toimenpiteitä kuuluu 180000km huoltoon ja hinta-arvio?
<font size=-1>[ This Message was edited by: TMan on 2002-05-17 07:22 ]</font>
Ostaakko Opelia?
Taitaapi olla se iso huolto sit taas, eli 60tkm välein tehtävä (60, 120, 180,..) mekahuolto, ja käytännössä siihen kuuluu kaikki mitä huoltokirjassa mainitaan.
hinta muistaakseni oli merkkiliikkeessa (hämeenlinnassa) n. 300-4500eur, riippuen vähän mallista. lisäksi on niitä sellasia lisä "tarkastuksia" ja hoitoja jotka maksaa sit erikseen, mut niitä ei tehdä ellei mainita.
Kaikki tämä löytyy siitä huoltokirjasta, kannattaa lukee niitä läpysköitä oikeesti
hinta muistaakseni oli merkkiliikkeessa (hämeenlinnassa) n. 300-4500eur, riippuen vähän mallista. lisäksi on niitä sellasia lisä "tarkastuksia" ja hoitoja jotka maksaa sit erikseen, mut niitä ei tehdä ellei mainita.
Kaikki tämä löytyy siitä huoltokirjasta, kannattaa lukee niitä läpysköitä oikeesti
Saveli Miettinen
saveli_miettinen@hotmail.com
saveli_miettinen@hotmail.com
-
JoreTuning
- 'Admiral'

Ite käytin 105 000km huollossa, ja tais jäädä viimoseksi merkkiliikkeen tekemäksi. Luulisin itse selviäväni noista määräaikaisista huoltotoimenpiteistä. Voin tunnustaa: en omista ajamaani autoa. Siinä vaiheessa kun se sitten on mun, niin ikää taitaa olla sen verran ettei sillä huoltokirjalla tee p*skaakaan.
---------------------
Exät: Zafira Z19DT, Vivaro 2.5CDTI, Zafira X20DTL, Omega X25XE, Astra X18XE, Vectra C18NZ
Exät: Zafira Z19DT, Vivaro 2.5CDTI, Zafira X20DTL, Omega X25XE, Astra X18XE, Vectra C18NZ