Tietääkös kukaan tai tunnustaako joku omistavansa joensuussa valkoisen B vectran? Matala ja vissiin 17" alut? Yksinkertainen mut pirun hieno! Tai onkos täällä kuopion JP autotuningin B veccu? Respectit hänellekin! Helvetin hieno!!
Calibra_46 oli aika jees,sen mitä kerkesin kattomaan.. Eli patriootti on siis saanut vecun myytyä,no kauan se sitä kauppaskin...Eikä tarvi enää kattella sitä nimettömien ruikutusta..
On 2003-07-11 08:59, havericky wrote:
Tosta bongailusta vielä sen verran että eilen meinas silmät tippua päästä kun Hämeenlinnan keskustassa kruisaili musta lotari suomi-kilvissä...
Joo niin oli. Illalla oli parkissa metropolin edessä.
Ei tainnut olla PatriOotti. Kyseisellä hepulla on meinaa nykyään musta Calibra ja entisen Vectran omistaa nykyään hollolalainen tyttö.
Mitäs muuten pidit uusista maalauksista Calikkani kyljissä?
No, otetaanpas sit uusiks.. Miks täällä ei saa ilmaista mielipidettään, eikö täällä olekkaan sananvapautta?! Tää menee nyt sarkasmin puolelle mutta minkäs teet ku se edellinen ilmaisu sensuroitiin.
Kyllä on todellakin hienot raidat, enpä oo eläissäni hienompia nähny. VOI KUNPA sais omaanki tuollaset. Mahtava värisävy, vielä parempi ku edellinen. Kyl jotkut sit osaa.
parolaan ilmestyi viime vuonna lotus.tämän kesän alussa se näkyi muutaman kerran ajelulla ja silloin oli tarrat ikkunassa. jos se on nyt saanu kilvet siihen? niin juu ja nelipyörän aitauksessa seisoi keväällä noin viikon kans lotus olikohan sama??? oli meinaan mustia molemmat.
Ei ole Opel mutta pakko mainita kun nyt olen nähnyt omin silmin sellaisen. Näin eilen Tampereella Ylöjärven Shell:illä Audi RS6:sen.
Niin ja itse ajelin viikonloppuna pohjanmaalla vuoden -62 Buick Rivieralla noin 150 km .
<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2003-07-14 13:54 ]</font>
on asterixilla hienot liekit!mun 5 v pikkusisko just piirteli jotain tollasii samanlaisii amisnaru tyylisii muodostelmii.lähetänkö kuvia?on muuten mageit!itekkö suunnittelit noi lieksut?mahtanu olla mielikuvitus ja taiteilijan lahjat valloillaan!!:o