Omistajille kysymys: Kuin paljon nuo lisämatskut vie tilaa? Pärjäiskö 20gb kuin hyvin? Todennäköisesti kiinnostais esim. Forza2 autot ja kentät jne. Tietenki enempi on parempi...
-RK- kirjoitti:Verkkokauppaasta:
Arcade 179.90e
PRO 60GB 239.90e
Omistajille kysymys: Kuin paljon nuo lisämatskut vie tilaa? Pärjäiskö 20gb kuin hyvin? Todennäköisesti kiinnostais esim. Forza2 autot ja kentät jne. Tietenki enempi on parempi...
Kyllä se 20GB riittää ihan ok. Ei oo itellä vielä tila päässy loppumaan eikä oo kyl ollu tapana noita demoja kovinkaan kauaa tuolla kiintiksellä maatuttaa tai muutakaan turhaa härpäkettä. Forzan lisämatskut ei paljoa tilaa vie.
onkos porukka laittanu Saints Row 2? tuosta SR 1 voi melkeen sanoa että on parempi kuin mikään gta, no grafiikat tuossa on hieman vanhahtavaa. kai tuo kakkonen pitää tässä kohtapuolin satsata
Presterin kirjoitti:Gears of war 2:ta oon tässä himoinnu, jos vaikka huutais huuto.netistä. Ykkönen oli mahtava, jospa kakkonen olisi edes yhtä hyvä niin hienoa.
No siis kakkonen on ihan jäätävän hyvä. Ehkä tarina voisi olla vielä parempikin mutta hyväksyn tuonkin. Uusi Horde pelimuoto on mukavaa mäiskettä ja haastetta kyllä löytyy.Kyllä se GOW2 ainakin 49e arvoinen sijoitus oli.
Sais tulla se uus Guitar Hero jo. Sitä tässä odotellu. Varmaan nyt kuitenkin menee kohta ostoon tuo COD5: World at War.
Presterin kirjoitti:Gears of war 2:ta oon tässä himoinnu, jos vaikka huutais huuto.netistä. Ykkönen oli mahtava, jospa kakkonen olisi edes yhtä hyvä niin hienoa.
No siis kakkonen on ihan jäätävän hyvä. Ehkä tarina voisi olla vielä parempikin mutta hyväksyn tuonkin. Uusi Horde pelimuoto on mukavaa mäiskettä ja haastetta kyllä löytyy.Kyllä se GOW2 ainakin 49e arvoinen sijoitus oli.
Sais tulla se uus Guitar Hero jo. Sitä tässä odotellu. Varmaan nyt kuitenkin menee kohta ostoon tuo COD5: World at War.
Tuon GOW2:n jälkeen on tullut ostoslistalle vielä Fable 2, harmi kun ei ollu kortti mukana viimeks kun kävin käytettyjä katseleen, oisin molemmat ostanu.
Itse sijoittelin kanssa tuohon 60Gb:n malliin, GH3-paketilla, kahdella kitaralla. Kustansi Gamestopissa 289€. Nyt pitäis saada lisää noita guitar heroja, alkaa kolmonen olemaan läpikaluttu. Ei kukaan haluis myydä käytettynä?
Tänään se sitten tipahti postiluukusta, maksoihan se huimat 35€ + 2€ postikuluihin. On tuo huuto.net hieno paikka.
Tänään se sitten tipahti postiluukusta, maksoihan se huimat 35€ + 2€ postikuluihin. On tuo huuto.net hieno paikka.
on se, itelläki puolenkymmentä peliä ostettuna huutonetin kautta, onkohan ykskään jääny maksamaan yli 25e posteineen. hieman jos malttaa odottaa nii saa edukkaasti. jotku pelit on vaan saatava heti. saints row 2 pitää varmaan ostaa kohta uutena, skate 2 pitää ostaa heti ja eiköhän forza 3 tule kans ostettua heti.
Perjantaina joutuukin sitten aamusella käydä gigantissa nappaamassa tuo uus Guitar Hero World Tour taloon, makso mitä makso. On sitä jo kauan odoteltukin.
Tuo on kyllä pirun hyvä peli, niin pelattavuudeltaan kuin myös grafiikaltaan.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69