Uusi foorumi
Re: Uusi foorumi
Nii oliko mahdollista saaha nuihin profiileihin näkymään sähköpostiosoitetta?
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
On, ata päättäköön laittaako käyttäjien yksityiset sähköpostit julkiseksi vai ei.J.S.T kirjoitti:Nii oliko mahdollista saaha nuihin profiileihin näkymään sähköpostiosoitetta?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
oliskos noille "uusia viestejä" ja "ei uusia viestejä" kuvakkeille tehtävissä jotain kun ei me värisokeat oikein eroiteta niissä mitään eroa. tai siis minun väri skaalaan ne ei mahdu.
tiedän että toinen niistä pallukoista on punainen ja toinen harmaa mut ne väri hukkuu tuonne keltaiseen taustaan.
jos sais vaikka lisää kontrastia tai jotain.
tiedän että toinen niistä pallukoista on punainen ja toinen harmaa mut ne väri hukkuu tuonne keltaiseen taustaan.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
tätä ehdotin itekki aikasemmin mut kukaan siihen mitään sanonu... tietysti kun en jäsen ole..ipa kirjoitti:oliskos noille "uusia viestejä" ja "ei uusia viestejä" kuvakkeille tehtävissä jotain kun ei me värisokeat oikein eroiteta niissä mitään eroa. tai siis minun väri skaalaan ne ei mahdu.![]()
Täytyy harkita. Ainakaan vielä minä en ole ehtinyt noiden muuttamista ajatella.Riisikippo kirjoitti:tätä ehdotin itekki aikasemmin mut kukaan siihen mitään sanonu... tietysti kun en jäsen ole..ipa kirjoitti:oliskos noille "uusia viestejä" ja "ei uusia viestejä" kuvakkeille tehtävissä jotain kun ei me värisokeat oikein eroiteta niissä mitään eroa. tai siis minun väri skaalaan ne ei mahdu.![]()
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Kiitos että edes mietit.. kai se on itelläkin jonkin asteinen värisokeus, kun ei kunnolla erota noita...ata kirjoitti:Täytyy harkita. Ainakaan vielä minä en ole ehtinyt noiden muuttamista ajatella.Riisikippo kirjoitti:tätä ehdotin itekki aikasemmin mut kukaan siihen mitään sanonu... tietysti kun en jäsen ole..ipa kirjoitti:oliskos noille "uusia viestejä" ja "ei uusia viestejä" kuvakkeille tehtävissä jotain kun ei me värisokeat oikein eroiteta niissä mitään eroa. tai siis minun väri skaalaan ne ei mahdu.![]()
edit: ei sittenkään.. ei se erottus... (tuli testattuu..)
Edelleenkin.
Miks joudun kirjautumaan vähän väliä tänne ? Eli mailiin tulee ilmoitus, ja katon mitä on foorumilla kirjoitettu, suljen selaimen. Seuravaa ilmoitus josta joutuukin sitten kirjautumaan uudestaan foorumille.
Kun vilkaisen jotakin ketjua ja menen nuolella takaisin alueelle missä olin, niin joutuu päivittämään joka kerta selaimen. Aika perseestä
Tekeekös muilla samaa vai onko nämä nyt vaan minun riesana
Miks joudun kirjautumaan vähän väliä tänne ? Eli mailiin tulee ilmoitus, ja katon mitä on foorumilla kirjoitettu, suljen selaimen. Seuravaa ilmoitus josta joutuukin sitten kirjautumaan uudestaan foorumille.
Kun vilkaisen jotakin ketjua ja menen nuolella takaisin alueelle missä olin, niin joutuu päivittämään joka kerta selaimen. Aika perseestä
Tekeekös muilla samaa vai onko nämä nyt vaan minun riesana
Oliko tää se kun osa ilmotuksista sisältää linkin osoitteella ocf.fi ja osa opelclubfinland.fi ?veikka81 kirjoitti: Miks joudun kirjautumaan vähän väliä tänne ? Eli mailiin tulee ilmoitus, ja katon mitä on foorumilla kirjoitettu, suljen selaimen. Seuravaa ilmoitus josta joutuukin sitten kirjautumaan uudestaan foorumille.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Sellaisen huomasin kun yritin kirjoittaa johonkin viestiketjuun jossa oli liian monta lainausta niin esikatselussa josta sen sitten huomasi,
poisti myös kaiken kirjoitetun tekstin.
Ei huvittanut kirjoittaa uusiksi pitkää tarinaa,
eli voisko tuo kirjoitettu teksti pysyä vaikka herjaakin liian monesta lainauksesta,kyllä niitä lainauksia voisi sitten yrittää vähentää?
eli voisko tuo kirjoitettu teksti pysyä vaikka herjaakin liian monesta lainauksesta,kyllä niitä lainauksia voisi sitten yrittää vähentää?
- Lurttinen
- OCF Member 2018

En saa toistettua tuota FF3 ja IE7 selaimilla lainaamalla tästä ketjusta enemmän, kuin kolme quotea, laittamalla tekstiä perään ja painamalla "Esikatselua"Iro kirjoitti:Sellaisen huomasin kun yritin kirjoittaa johonkin viestiketjuun jossa oli liian monta lainausta niin esikatselussa josta sen sitten huomasi,
Tarkenna hieman, mitä teit, missä teit ja mikä oli odotettu lopputulos.
Oli viestiketju jossa oli jo lainailtu aikaisempia viestejä,lainasin sitä viestiä,kirjoitin vastauksen,painoin esikatselua,tuli herja liian monesta lainauksesta eikä kirjoittamani teksti ollut enää mukana.Lurttinen kirjoitti:En saa toistettua tuota FF3 ja IE7 selaimilla lainaamalla tästä ketjusta enemmän, kuin kolme quotea, laittamalla tekstiä perään ja painamalla "Esikatselua"Iro kirjoitti:Sellaisen huomasin kun yritin kirjoittaa johonkin viestiketjuun jossa oli liian monta lainausta niin esikatselussa josta sen sitten huomasi,
Kotona kannettavalla.
Mulla taitaa olla kannettavassa FF2..
Nyt työkone.
ocf.fi etusivulle ei vissiin vieläkään ole linkkiä...? joutuu avaamaan sivuston uudestaan jos haluaa esim. jäsenautokuvia katsoa 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
- Lurttinen
- OCF Member 2018

En saa toistettua FF2 (2.0.0.18)Iro kirjoitti:Oli viestiketju jossa oli jo lainailtu aikaisempia viestejä,lainasin sitä viestiä,kirjoitin vastauksen,painoin esikatselua,tuli herja liian monesta lainauksesta eikä kirjoittamani teksti ollut enää mukana.Lurttinen kirjoitti:En saa toistettua tuota FF3 ja IE7 selaimilla lainaamalla tästä ketjusta enemmän, kuin kolme quotea, laittamalla tekstiä perään ja painamalla "Esikatselua"Iro kirjoitti:Sellaisen huomasin kun yritin kirjoittaa johonkin viestiketjuun jossa oli liian monta lainausta niin esikatselussa josta sen sitten huomasi,
Kotona kannettavalla.
Mulla taitaa olla kannettavassa FF2..
Nyt työkone.
Sulla varmaan selaimessa/koneessa jotain muuta ongelmaa...
Haluan ne sähköpostit käyttäjätietoihin

-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Tällä uudella foorumilla on oikeasti ärsyttävää tuon uudet viestit toiminnon käyttö. Miksei tuota sijaitsee tietoa voi laittaa omalle rivilleen tai ensimmäiseksi noiden turhanpäiväisten kirjoittaja ja päivämäärätietojen eteen. Nyt joutuu koko ajan sahaamaan katseella kuvakentän reunasta toiseen kun yrittää pysyä kärryillä onko joku myymässä, esittelemässä, ostamassa, virittämässä vai mitä tekemässä pääotsikon mukaiselle Opel Kadett 2,0 GSi:lleen.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-