Mielipiteitä: Opel Signum???

Keskustelua Opeleista
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

On 2003-07-07 22:20, ata wrote:
Lyhyen pätkän ajoin tuota 2.0T Signumia lauantaina ja C20XE-koneiseen A-Vectraan tottuneena sammutin Signumin 2.0 turbokoneen useammankin kerran, eli ainakin alavääntö on heikko... ei se oikein mihinkään mennyt. Sisältä on kyllä ihan hieno auto, varsinkin takapenkki. Muutenhan se on vähän kuin jätti-Astra/Golf tms.
ettei noi sammumiset johtus siitä, että näissä uusissa peleissä on moottoria vaikea kuulla ja lähtiessä tahtoo kierrokset nousta pienellä viiveellä polkimen painamisesta(itse ainakin sen takia kerran sammutin GTS V6 3.2, joka kyllä väänti :smile:)? vähän vaikeelle tuntus uskoo että tosta turpo koneesta oikeesti vääntöä puuttus.

nii ja signumista sen verran, että kuopion miitissähän on mahdollisuus moista peliä ihastella (taitaa tosin tulla garvalakki malli). koeajo mahdollisuus kaikille kerholaisille on vielä pieni kysymysmerkki, mutta itse ainakin pääsen vkonloppuna sen ainakin kaupasta kotiin -> miittiin -> kotiin -> kauppaan ajamaan...sittemmin oon jäävimpi kommentoimaan kyseistä peliä.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Veeksi on 2003-07-07 23:13 ]</font>
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

noh. nyt on ensimmäiset 200km signumilla takana. kyseessä oli 2.2 direct, elegance varusteilla ja "puoliautomaatti" vaihteistolla. voi pojat. on kyllä sellanen herkku, ettei vastaavaa oo vielä kokenut. eikä tuo mikään nuhanen vehje ole. tuolla koneella ja manukkavaihteilla tehdas lupaa 0-100 9,8 sekunttia. no enpä niistä tiedä mut kyllä tuo tomaatillakin tuntuu suurimman osan normi henkilöautoista jättävän. kiihdytys on varsin ripeä ja ehkä se, että auto kiihtyy todella vaivattomasti ja pehmeästi saa tuntemaan että menisi jopa alle 9 sekunnin. vaikkakaan vauhti sinänsä ei kyllä tuossa autossa tunnu. ja kyllä tossa vaparissakin tuota vääntöä on kuin pienessä kylässä. huomattavasti vääntävämpi kuin x20xev. kyyti itsestään on todella pehmeä, tasainen ja hiljainen. autossa istutaan suht korkealla (ainakin siltä tuntuu), ja tämän lisäksi ovet ovat hyvin korkeat ja ikkunat matalat...tuntee todellakin istuvan herran kukkarossa. audiosysteemeistä antaisin myös kiitosta...aivan upeat saundit vakio popeiks. voi sitä tunnetta kun rullaili puolen yön pimeitä, mutta menoa pullollaan olevia, teitä (kesällä ei edes katuvalot pala) p***uvalot (sumarit ja parkit :lol:)päällä ja kuunteli hiljaisella jotain pianon pimputusta groove fm:ltä...sanoin kuvailematonta. ulkona hirveää örvellystä ja melua ja autossa niin hiljaista ja rauhallista. kyydissä oli illan aikana lähemmäks tusina henkilöä ja pari kaveria kerkesi saamaan pienen koeajonkin. ei kyllä kuulunut yhtään soraääntä. kyllä sana Opel sai tänään monen mielessä aivan uuden merkityksen.

loppuun muutama kyydissä (pois lukien minä :smile:) olijan kommentti:
"Tällasen mä hankin sit ku mulla on lapsia ja vaimo!"
"Vuuuu-uuu!!! Kyllähän tää kulkee!"
"Tää on kyl ihan täydellinen, uskomaton."

-Nim.merk. huomenna_lottoamaan
Kuva
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Renex
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Renex »

Vielä täytyy silmän tottua tohon Signumin korin muotoihin. Muistan kun Ford Sierra tuli aikoinaan markkinoille oli se sitten mielestäni sikaruma auto. Aika tekee tehtävänsä ja malliin touttuu myös Signumin kohdalla. Eipä näitä takavetoisia autoja kohta Opelilla ole kuin nimeksi.
cockjerry
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja cockjerry »

On 2003-07-12 14:53, Renex wrote:
Muistan kun Ford Sierra tuli aikoinaan markkinoille oli se sitten mielestäni sikaruma auto.
Hahaha, sehän on vieläkin sikaruma auto, ei siihen voi silmä tottua. Eikä siitä hienoa saa tekemälläkään.
LJ
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja LJ »

sivultapäin auto on mielestäni audimainen, mutta kyllä se hyvältä ainakin minun silmääni näyttää
Vastaa Viestiin