"Irmscher" Vectra b2 Z22SE Myyty :/
joku 215/40r18 on aika paljon parempi ajaa ku 215/35T.K kirjoitti:Ei ne hölmönnäköiset ole muutenkuin silloin jos auto on vakiokorkeudella. Onhan itelläkin 215/35-18 kumit ja mun mielestä ne paljon paremman näköiset kuin jotkut 225/40-18, silloin kun auto on kunnolla kentissä
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
-
filtteri^^
- 'Senator'

huoh.. siis tästä ilmeisesti nyt syntyi jokin rengasväittely, että mikä mun nyt sitten pitäisi laittaa autoni alle? Kai minäkin sitten lähden kommentoimaan muiden rojekteihin että aivan väärä etupuskuri, laita se toinen kun on paljon paremman näköinen.
Eikös kaikki rakenna autoa itselleen, ei muille?
Ei, en siltikään vedä herneitä nenään, lähinnä vain ihmettelen tuota keskustelua, joka heräsin ilmoittamastani rengaskoosta. kai mä sitten helvetti uskon "massaa" joka on aina oikeassa ja ostan itselleni vaikka 235-45 r 18 kumit, jos se ihmisiä tyydyttää. Itkeskelen sitten yksinäni kun ne eivät sinne mahdukkaan.
Noh, itse jätän nyt tämän rengaskeskustelun tähän, unohdan sen seuraavaksi 5kk ajaksi.
Eikös kaikki rakenna autoa itselleen, ei muille?
Ei, en siltikään vedä herneitä nenään, lähinnä vain ihmettelen tuota keskustelua, joka heräsin ilmoittamastani rengaskoosta. kai mä sitten helvetti uskon "massaa" joka on aina oikeassa ja ostan itselleni vaikka 235-45 r 18 kumit, jos se ihmisiä tyydyttää. Itkeskelen sitten yksinäni kun ne eivät sinne mahdukkaan.
Noh, itse jätän nyt tämän rengaskeskustelun tähän, unohdan sen seuraavaksi 5kk ajaksi.
It's not a dream. opel is real!
Opel Vectra B2 z22se Irmscher Sport

Kyllähän 8 levees vantees onkin ihan hyvän näköiset 215/35 itselläkin ollut vanhas a vectras 8x18 vanteella 225 ja 215 ja madallettu reilut 60mm, mut 8,5 vanteella hieman eri asia, noh anyway kukin tekee miten tykkää, älä ny herneitä nenään ota filtteri^^ turhaan hieman jos neuvoja annetaanomega 2.0turbo kirjoitti:ei ne 35-profiilin kumit ole ollenkaan hölmön näköset vectrassa... tuossa emännän kiesissä oli pari kesää sitten 215/35/18 ja madallettu silloin 60/50mm. Tuossa vielä kuva miltä näyttää auton alla...
-
filtteri^^
- 'Senator'

-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
ja onhan noita hurjempiakin venytyksiä, ei tuo 8,5 ja 215 ole ollenkaan paha... nimimerkillä 11" ja 255/30
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
-
filtteri^^
- 'Senator'

Re: "Irmscher" Vectra b2 Z22SE (Uudet vanteet)
motivaatiokuva.... 
tuntuis olevan tämän kuvan nojalla sopivasti tontissa, saa nähdä mihkä tippuu saapuneella cobran -50/30 sarjalla. Tuossa siis hieman osviittaa, miltä auto näyttää valmiina, ihan noin tontissahan se ei valitettavasti tule olemaan.. :/
Kuva: (Kurkkaa linkki, kun näköjään tullut jotkut kuvarajoitukset tänne.)
http://i120.photobucket.com/albums/o177 ... ettiin.jpg
Ja tahdon vielä loppuun painottaa: Kuva ei ole minun piirtämäni, ja kyllä kuva on käsinpiirretty. Kiitokset kuvan piirtäjälle, loistavaa jälkeä
tuntuis olevan tämän kuvan nojalla sopivasti tontissa, saa nähdä mihkä tippuu saapuneella cobran -50/30 sarjalla. Tuossa siis hieman osviittaa, miltä auto näyttää valmiina, ihan noin tontissahan se ei valitettavasti tule olemaan.. :/
Kuva: (Kurkkaa linkki, kun näköjään tullut jotkut kuvarajoitukset tänne.)
http://i120.photobucket.com/albums/o177 ... ettiin.jpg
Ja tahdon vielä loppuun painottaa: Kuva ei ole minun piirtämäni, ja kyllä kuva on käsinpiirretty. Kiitokset kuvan piirtäjälle, loistavaa jälkeä

Itellä on 19" 19x8 et40 215/35 nangang ultraspeed kumet ja on kiva kyyti.
Sigusta kuvia.
Sigusta kuvia.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Siististi piirretty kuva;) ja tohon venyttämiseen et itellä ens kesäks 225/30/20 kumit tulossa 8,5X20 vanteelle kunmuuten menis niin isoks kehäks et ajotietokone sekoo ja mittarit näyttä ihan mitä vaan et kyl ne noihin venyy ihan helposti.
-
filtteri^^
- 'Senator'

pitäsköhän mun ottaa kuva tosta sovitus vanteesta. kun siinä nyt päällä tuollainen loppuun ajettu 215/35 r18 kumi päällä. Se on juuri sopivan härskin näköinen meikäläisen mieleen :p tosin, kanttareita sietää varoa sitten, joten naiset ja kokemattomat teinit ei tällä autolla ajele ensi kesänä..

noh, pistän tuossa jossain kohdin kuvaa renkaasta/vanteesta, kunhan jaksan kävellä tuonne makuuhuoneeseen sen näpsäisemään.
noh, pistän tuossa jossain kohdin kuvaa renkaasta/vanteesta, kunhan jaksan kävellä tuonne makuuhuoneeseen sen näpsäisemään.

JA mielellään jos sais kuvaa auton alla.filtteri^^ kirjoitti:pitäsköhän mun ottaa kuva tosta sovitus vanteesta. kun siinä nyt päällä tuollainen loppuun ajettu 215/35 r18 kumi päällä. Se on juuri sopivan härskin näköinen meikäläisen mieleen :p tosin, kanttareita sietää varoa sitten, joten naiset ja kokemattomat teinit ei tällä autolla ajele ensi kesänä..![]()
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94