tein autoon 2000 luvun alkupuolella muutoskatsastuksen uudestaan vantaalla. syy tähän oli auton katsastuksen yhteydessä pois jäänyt kanta-auto tarkastus.
Ennen minua auton omisti kaverini vantaalta.
Sitä pidemmälle en historiaa tiedä. Tällä hetkellä olen iloinen että auto päättyi aktiiviselle harrastajalle.
onko tämä siis sama joka kävi kaivokselan biilian lähellä tutustumassa hiukan tolppaan? ja sama joka on pyörinyt mm suomenojalla noin 10? vuotta sitten?
Ei ole tullut mulle ainakaan vantaalta, ei ole tutustunut lähivuosina tolppiin, ja jos joskus on se selittääkin "maalauksen"...
Tullut mulle mäntsälästä, ennen ollut ainakin sinisenä, punaisena ja "keltaisena".
Teitkös mudpower muutoskatsastuksen 20se koneella ja megasquirtillä?
Paperit on hieman epäselvähköt...ja otteeseen merkityt muutoksen hieman erikoiset.Tosin ei niillä mitään väliä.
Mä, Keijo Heinäkenkä ja 1000kg kittiä lattialla.
Korityöt n.puolessa matkassa.
tällä viikolla toivonmukaan värissä...tuninkipöly ja tinnerin käry hajoittaa pahimmankin lippispään jo parissa päivässä.
näyttää kyllä siltä että koko auto vedetään kiveniskulla yli ja nimetään rupisammakoksi.
voi himmel mitä jynssäämistä...ihan hyvä tuosta varmaan tulee ellei menetä loppusuoralla hermoja...
Lisää kusilaitua, eli etupuskuri "valmiina"...
aika söpöt coatit muotissa!!!ihq
Jynssäilyt on jynssätty...tusninkipölly teki tepposet ja tinneriä on nuuskittu tarpeeksi, eli pää pehmeenä eteenpäin.
Huomenna penkkiin ja erinomaisella tuurilla perjantaina leimalle...ehkä.
Lisää kuvia kun leima lapussa!!