Uusi foorumi
Re: Uusi foorumi
Jep. Sähköpostiosoitteet pitäs saada näkymään vielä tuonne profiileihin.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
toisekseen, tuli nopeesti muokattuu niin paljon selkeempi ois näin:
http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... po/ocf.jpg
eli ei ois sitä kirjoittaja ym ym riviä tossa.. sekottaa niin paljo..
edittii. jos vielä sais niin noi pallukat mitkä on joka alueen edessä.. ne harmaa ja punanen.. laittakaa vaikka musta ja punanen niin erottaa paremi.. ! Muuten kyllä tosi hyvä, nooh.. toi keltuainen vois olla vähä laimeempi mut olkoo ny tän kerra..
http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... po/ocf.jpg
eli ei ois sitä kirjoittaja ym ym riviä tossa.. sekottaa niin paljo..
edittii. jos vielä sais niin noi pallukat mitkä on joka alueen edessä.. ne harmaa ja punanen.. laittakaa vaikka musta ja punanen niin erottaa paremi.. ! Muuten kyllä tosi hyvä, nooh.. toi keltuainen vois olla vähä laimeempi mut olkoo ny tän kerra..
Kyllä nyt kelpaa. Ulkonäöllisesti on todella paljon mun mieleen. Asetuksista löytyi muutamia mitä onkin jo tullut kaipailtua ja muutenkin.
Mutta eikös vastarannankiiskien (
) mieliksi voisi profiilin asetuksiin lisätä kohdan mistä voi jokainen valita joko tämän tai sen sinisen "peruspohjan". Ainakin joillakin foorumeilla tuo on ollut mahdollista valita parista vaihtoehdosta mieleisin.
EDIT: Kuvien skaalaus ei ilmeisesti enää ole käytössä?
Mutta eikös vastarannankiiskien (
EDIT: Kuvien skaalaus ei ilmeisesti enää ole käytössä?
Eiköhän lopeteta whineemästä aivan turhaan, pannaan uusi foorumi testikäyttöön ja whinetään parin viikon / kuukauden päästä kuhan on enimmät pölyt laskeutuneet.
Turhapa tässä on tyhjästä narista, käy vaan vituttamaan kaikkia ennen pitkää. Keskitytään siihen mihin ennenkin.
Turhapa tässä on tyhjästä narista, käy vaan vituttamaan kaikkia ennen pitkää. Keskitytään siihen mihin ennenkin.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Tuleekohan jossakin vaiheessa muutos tuohon linkki hommaan, että ne avautuisi eri ikkunaan ?
Ja toinen asia että johtuuko päivityksisä kun joutuu vähän väliä kirjautumaan uudestaan sisälle ?
Ja toinen asia että johtuuko päivityksisä kun joutuu vähän väliä kirjautumaan uudestaan sisälle ?
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Ei ole kuitenkaan enää, nyt siis skaalautuu leveys ikkunan mukaan.Riisikippo kirjoitti:http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... o/ocf2.jpg
mistäs tollanen puolikkain sekoillu johtu?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
koko ajan rupee pikku hiljaa vaan paranemaan tää foorumi kiitos siitä ylläpitäjille...kärsivällisyyttä porukalle vaan niin hyvä tästä tulee
Opel Vectra Wagon 1,9 CDTI -04 (Z19DTH)
Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
^--- vaatii keksien tyhjentämisen... että alkaa pelaamaan.
Lookin' good...
Zafira C A14NET -18
Joiltain jäseniltä hävisi vahingossa avatar, voitte laittaa sen itse takaisin kuitenkin, ne eivät palaudu itsestään.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Mulla hävisi avatar mutta ei siitä sen enempää...mutta tuo stickyjen yms. rajaaminen olis enemmän kuin hyvä juttu ja nuo linkit jos sais aukeamaan uuteen ikkunaan niin omat vaatimukset olis täytetty
. Ite tykkään uudesta ulkoasusta ja ei mulla ainakaan ole ollut mitään ongelmia selata tätä. Kaikki tarvittava on löytynyt helposti ja nyt kun leveyttäkin on tullut lisää niin homma toimii ihan kympillä
.
Ps. eilen olin vielä sitä mieltä että tuo ihkuikkuna sais olla vasemmalla mutta nyt oon huomannu että viestit on jotenkin helpompi lukea sujuvasti kun se on tuolla oikealla.
Ps2. Tän ohjeen jälkeen ei tarvii ainakaan minua varten enää muuttaa aukeemaan uuteen ikkunaankaan:
Ps. eilen olin vielä sitä mieltä että tuo ihkuikkuna sais olla vasemmalla mutta nyt oon huomannu että viestit on jotenkin helpompi lukea sujuvasti kun se on tuolla oikealla.
Ps2. Tän ohjeen jälkeen ei tarvii ainakaan minua varten enää muuttaa aukeemaan uuteen ikkunaankaan:
CableGuy kirjoitti:Paina oikeeta nappia ja valihe että "avaa uuteen ikkunaan"tuikki kirjoitti:
Mutta miksi tämä edelleenkin avaa (ainakin firefoxissa) viesteissä olevat linkit samaan ikkunaan, eikä uuteen kuten vanha teki?![]()
Ei se sen vaikeempaa ole.
Todennäköisesti väärässä.
Hyvä hyvä.
Tuon käyttäjätietosarakkeen leveyden vois määritellä absoluuttiseks, eikä skaalautuvaks niin hyvä olis. Koittakaa kestää kritiikkiä, vaikka saattaakin tuntua siltä, että miksi edes vaivautuu tekemään kaikkea tätä. Hyvää työtä teette kuitenkin.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
On täälläkin jotain pohjaa phpbb3 softasta kun oman foorumin perustin reilu vuosi sitten. Yksin. Kyselin kyllä apuja kiperissä kohdissa.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
-
filtteri^^
- 'Senator'

en tiedä häiritseekö kyseinen seikka muita, mutta jotenkin en vain saa itseäni millään tottumaan tuohon, että kirjoittaja + tiedot yms on oikealla reunalla vasemman sijasta (kuten aiemmin oli). Joka kerta kun avaan forumin olen niin kauan tyytyväinen kunnes alan lukemaan jotain topikkia.. 
Eli, onko sille vielä tulossa jotakin muutosta? edes omaan valikkoon asetusta josta sen saisi itselleen muutettua? mulla meinaan hajoaa tuon kanssa vielä jokin päivä pää. Vaikka ei sillä, minä kun en juuri uudistuksissa pysy mukana niin on täällä tietokoneen edessä forumin parissa jo lentänyt melkein näyttökin kun on palanut kiinni jonkin monimutkaisuuden kanssa...
mutta, muutenhan voin periaatteessa vain kiittää, ihan jees näköinen tästä tuli, uusilla ominaisuuksilla ei itselleni ole juurikaan niin väliä, tuskin niiihin edes koskaan perehdyn. Great Job! (mutta tuo kirjoittajan palkki vielä vasemmalle
)
Eli, onko sille vielä tulossa jotakin muutosta? edes omaan valikkoon asetusta josta sen saisi itselleen muutettua? mulla meinaan hajoaa tuon kanssa vielä jokin päivä pää. Vaikka ei sillä, minä kun en juuri uudistuksissa pysy mukana niin on täällä tietokoneen edessä forumin parissa jo lentänyt melkein näyttökin kun on palanut kiinni jonkin monimutkaisuuden kanssa...
mutta, muutenhan voin periaatteessa vain kiittää, ihan jees näköinen tästä tuli, uusilla ominaisuuksilla ei itselleni ole juurikaan niin väliä, tuskin niiihin edes koskaan perehdyn. Great Job! (mutta tuo kirjoittajan palkki vielä vasemmalle
It's not a dream. opel is real!
Opel Vectra B2 z22se Irmscher Sport

Opel Vectra B2 z22se Irmscher Sport

Aika sekavalta vaikuttaa, mutta jospa noi pupillit tottus tähän.