Uusi foorumi
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: Uusi foorumi
Tää foorumi muistaa luetut ja lukemattomat viestit. 
Alue saattaa näyttää, että siellä olisi lukemattomia viestejä. Siellä on, mutta ne ei välttämättä ole uusia.
Lukematon viesti on uusi viesti, kunnes se luetaan tai merkataan luetuksi.
Alue saattaa näyttää, että siellä olisi lukemattomia viestejä. Siellä on, mutta ne ei välttämättä ole uusia.
Lukematon viesti on uusi viesti, kunnes se luetaan tai merkataan luetuksi.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Omista asetuksista. "Ystävät ja vihamiehet"Kuke kirjoitti:Joo mut sillon ku ne oli tolla vasemmalla puolella ni oli helpompi kattoo kenen kirjoittama se viesti oli ja jos se oli esim.Veikan kirjoittama ni sen voi jättää lukemattaLurttinen kirjoitti:Kyllä tähän tottuu.
Sen on tarkoitus kiinnittää huomio keskusteluun, ei kirjoittajaan. Suomessahan luetaan vasemmalta oikealle.
No, äkkiä siihenkin tottuu...![]()
![]()
Toiminnon nimi varmaan kertonee mikä sen tarkoitus on.
(Voi piilottaa idioottien viestit näkyviltä)
Kieltämäti tämä uusi on hiton paljon selkeämpi ja mukavempi. Ja kuten aiemmin todettiin, nyt tulee kiinnitettyä ensin huomio kirjoitukseen, sitten vasta kirjoittajaan. Kokonaisuudessa hieno juttu, vaikka varman jotain pientä hienosäätöä ja sättäämistä vielä onkin.
Niin ja onhan sekin hienoa että foorumi kaikkine arvokkaine tietoineen säilyi käytössämme..
Niin ja onhan sekin hienoa että foorumi kaikkine arvokkaine tietoineen säilyi käytössämme..
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
Säikähdin kunnolla ku tänä aamuna tänne tulin et mikä foorumille on tullut
.
Ainakin nykyaikaisen näköinen. Minua nyt eniten häiritsee kapeus näissä foorumissa, sais levittäytyä koko näyttöön. Pää sivulla kanssa olisi parempi jos olis vanha tyyli eli alueet kaikki allekkain, nyt vähän sekava.
Ainakin nykyaikaisen näköinen. Minua nyt eniten häiritsee kapeus näissä foorumissa, sais levittäytyä koko näyttöön. Pää sivulla kanssa olisi parempi jos olis vanha tyyli eli alueet kaikki allekkain, nyt vähän sekava.

Astra opc-line
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Toi etusivu on kyllä vähän perseestä. 
Mutta katsoo nyt...
(Yrittäkääs tehdä pitkiä lainausketjuja nyt. Nih, kele...)
Mutta katsoo nyt...
(Yrittäkääs tehdä pitkiä lainausketjuja nyt. Nih, kele...)
tähLurttinen kirjoitti:Omista asetuksista. "Ystävät ja vihamiehet"Kuke kirjoitti:Joo mut sillon ku ne oli tolla vasemmalla puolella ni oli helpompi kattoo kenen kirjoittama se viesti oli ja jos se oli esim.Veikan kirjoittama ni sen voi jättää lukemattaLurttinen kirjoitti:Kyllä tähän tottuu.
Sen on tarkoitus kiinnittää huomio keskusteluun, ei kirjoittajaan. Suomessahan luetaan vasemmalta oikealle.
No, äkkiä siihenkin tottuu...![]()
![]()
Toiminnon nimi varmaan kertonee mikä sen tarkoitus on.
(Voi piilottaa idioottien viestit näkyviltä)
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Jos ei jonkun kirjoittajan tekstit miellytä, niin laita se vihamieheksi. 
Vanha foorumi oli kyllä siitä hyvä kun se oli niin selkeä jo heti kun alko kirjottelemaan tänne foorumille. Nyt voi mennä jonkin aikaa tottua, mutta eiköhän se siitä. Kumminki uusia ominaisuuksia lisää on.
Ja leveämmäksi pitäs kyllä saada tätä systeemiä, kun sivuilla näkyy melko paljon harmaata tyhjää. Eikä tarvis rullata niin paljoa, varsinkaan jos tulee pitkiä viestejä.
Ja leveämmäksi pitäs kyllä saada tätä systeemiä, kun sivuilla näkyy melko paljon harmaata tyhjää. Eikä tarvis rullata niin paljoa, varsinkaan jos tulee pitkiä viestejä.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Mjuu, ja niillä joilla on isot miesten näytöt sivusta tulee tyhjä, jos selain on koko näytössä.
Tämä on se ikuisuuskysymys. Fixattu leveys vai skaalautuva. Mulla 22" sivun reunoille jää otain 20 senttiä tyhjää, mutta mua se ei haittaa ollenkaan. Hyvä vaan, että sivu pysyy kasassa eikä räjähdä ympäri monitoria.
Sma totuttelu on taas edessä, kuten aina jos tulee jotain uutta elämään. Mää oon jo vuoden/pari selannut foorumeita tällä tavalla ja hyvin siihen on tottunut.
Sama "tottuminen" oli edessä myös viimeksi, kun phpBB1 konvertoitiin phpBB2 alustalle. Se on uutta, se ei ole vanhaa.
Tämä on se ikuisuuskysymys. Fixattu leveys vai skaalautuva. Mulla 22" sivun reunoille jää otain 20 senttiä tyhjää, mutta mua se ei haittaa ollenkaan. Hyvä vaan, että sivu pysyy kasassa eikä räjähdä ympäri monitoria.
Sma totuttelu on taas edessä, kuten aina jos tulee jotain uutta elämään. Mää oon jo vuoden/pari selannut foorumeita tällä tavalla ja hyvin siihen on tottunut.
Sama "tottuminen" oli edessä myös viimeksi, kun phpBB1 konvertoitiin phpBB2 alustalle. Se on uutta, se ei ole vanhaa.
Joo. Tällä 24" monitorilla sen huomaa, että alkaa olemaan jo 3/4 sivusta tuota harmaata osastoa 
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Nyt on parempi etusivu.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

Näinhän se on. Tää on yks aihe, johon ei ole olemassa oikeaa vastausta niille, joille se on yksinkertaisesti väärin.
Mutta, etusivun laitoin takasin miten se olikin.
Yhdessä kolumnissa...
Mutta, etusivun laitoin takasin miten se olikin.
Yhdessä kolumnissa...
Olin vähällä saada slaagin tosta ilmoituksesta mutta sitten eksyin phpbb sivuille ja arvasin mistä oli kysymys. 
Corsa E -15
Polkuromu ~91
Polkuromu ~91