Mun läyhänen omega... auton kadotus toteutettu.

Esittele Opel-projektisi tai autosi
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Minulle tuli sellainen kutina että tuo myynti-ilmoituksen sisustakuva jotenkin liittyy tähän, ja näkyvillä oleva rek.nro :o Joku on huomannut että sinulla on hieno mankka ja katsonut tarkan osoitteen rekkarin perusteella ja sen avulla sitten osannut tulla juuri sinun autolle :roll: Jos näin on niin ei ne turhaa paasaa että rekkarit piiloon autojen kuvissa :-? Uskokoot tuohon joku jos tahtoo, se oli vain minun mutuiluani ja vittumaistahan tuo aina on :evil:
marqus
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja marqus »

Henna83 kirjoitti:
marqus kirjoitti:Nyt jo viimeistään ne hälyt kuntoon!
Illat on koko ajan vaan pimeenpiä.
Hehe.Ei ne hälyt ole ennenkään estänyt varkauksia.
Eipä ainakaan meillä jos varas yhtään tietää mistä hälyt saa hiljaseksi..
No jos edes hidastais sitä touhua :roll:
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Henna83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Henna83 »

|vectraman| kirjoitti:Minulle tuli sellainen kutina että tuo myynti-ilmoituksen sisustakuva jotenkin liittyy tähän, ja näkyvillä oleva rek.nro :o Joku on huomannut että sinulla on hieno mankka ja katsonut tarkan osoitteen rekkarin perusteella ja sen avulla sitten osannut tulla juuri sinun autolle :roll: Jos näin on niin ei ne turhaa paasaa että rekkarit piiloon autojen kuvissa :-? Uskokoot tuohon joku jos tahtoo, se oli vain minun mutuiluani ja vittumaistahan tuo aina on :evil:
Selitäs se kun meillä taas ei ole ollut kuvaa missään autosta ja keskelle ei mitään rosvot löytäneet..Vähän oudolta tuntuu selitys.
Ja onko missään sanottu missä pihassa auto on ollut?Ei.
Koska ei me esim omassa pihassa pidetä a vectraamme.Eli ylimmäinen selitys ei meillä pidä paikkaansa..ja tuskin tässäkään tapauksessa.
Ja kaiken lisäksi pihassa jossa meidän auto oli,oli paljon kalliimpiakin autoja joissa jopa virtalukoissa avaimet ja VAIN meidän autosta viety soitin yms.
Hmm..
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Mulla on itellä tehty katsastuskonttorilla se, että auton tiedot on salaiset. jos esim tilaa tekstiviestillä rekisteri tiedot, näkyy ainoastaan auton malli ja omistajan nimi, ei osoitteita eikä puhelinnumeroa. Varmaan ollut joku kuka on huomannut auton, kun oli kaiken lisäksi kaverin pihassa parkissa.
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

En kyllä edes tarkoittanut että se pätisi hennan tapauksessa :lollis: Meinasin vain tätä tapausta, eikä tuota nyt tarvitse liian tosissaan ottaa :lol:
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: Pikku vilautus mun rojektista... (uusia kuvia sivulla 6)

:director: nyt talven tarjoushinta, 9200e ilman kesävanteita... ostakaa -(z)- pois tuolta hangen keskeltä seisomasta...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

omega 2.0turbo kirjoitti:Mulla on itellä tehty katsastuskonttorilla se, että auton tiedot on salaiset. jos esim tilaa tekstiviestillä rekisteri tiedot, näkyy ainoastaan auton malli ja omistajan nimi, ei osoitteita eikä puhelinnumeroa. Varmaan ollut joku kuka on huomannut auton, kun oli kaiken lisäksi kaverin pihassa parkissa.
Tuosta ei näytä olevan sinun tapauksessasi mitään hyötyä kun kuitenkin puhelinnumerosi on julkinen. Eli auton rekkarin perusteella saa selville nimesi ja numerotiedustelusta taas saa sen perusteella osoitteesi selville. Tosin nyt rikos ei tapahtunut omassa pihassasi, mutta se ei muuta tilannetta niin kauan kuin puhelinnumerosi/osoitteesi on julkista riistaa.
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: Pikku vilautus mun rojektista... MYYNNISSÄ!!!

enochian: itseasiassa mulla on salanen numero, eli ei tule sitäkään kautta mitään tietoja...
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

omega 2.0turbo kirjoitti:enochian: itseasiassa mulla on salanen numero, eli ei tule sitäkään kautta mitään tietoja...
Oma numerosi on salainen, mutta nimelläsi löytyy kyllä toinenkin numero (ilmeisesti olet liittymän omistaja) jossa on osoitetiedot...
astma^^
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja astma^^ »

Enochian kirjoitti:
omega 2.0turbo kirjoitti:enochian: itseasiassa mulla on salanen numero, eli ei tule sitäkään kautta mitään tietoja...
Oma numerosi on salainen, mutta nimelläsi löytyy kyllä toinenkin numero (ilmeisesti olet liittymän omistaja) jossa on osoitetiedot...
aika tarkasti tunnut asiasta tietävän...että jos nyt jätettäis tää aisia ihan suosiolla..se soitin on jo viety,ja ikkuna korjattu.. :lukko:
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

astma^^ kirjoitti: aika tarkasti tunnut asiasta tietävän...että jos nyt jätettäis tää aisia ihan suosiolla..se soitin on jo viety,ja ikkuna korjattu.. :lukko:
No aika tarkasti tuli tiedot kun näppäilin miehen nimen Fonecta Finderiin duunissa. Lähinnä vain vihjeenä kaikille kirjoittelen, ketään sen kummemmin rienaamatta. Suosittelen kaikkia myöskin tekemään osoitteenluovutuskiellon väestörekisteriin, ja jos perusteita löytyy niin turvakieltoakin voi harkita.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Enochian kirjoitti:
astma^^ kirjoitti: aika tarkasti tunnut asiasta tietävän...että jos nyt jätettäis tää aisia ihan suosiolla..se soitin on jo viety,ja ikkuna korjattu.. :lukko:
No aika tarkasti tuli tiedot kun näppäilin miehen nimen Fonecta Finderiin duunissa. Lähinnä vain vihjeenä kaikille kirjoittelen, ketään sen kummemmin rienaamatta. Suosittelen kaikkia myöskin tekemään osoitteenluovutuskiellon väestörekisteriin, ja jos perusteita löytyy niin turvakieltoakin voi harkita.
Siinä turvakiellossa on omat huonot puolensa. Esim. moni laskuttaja saa tietonsa sieltä, ja vaikka muuton kohdalla täytyy sit muistaa ilmottaa IHAN jokaiselle, jolla jossain vaiheessa voi olla saataviä sinulta. Muuten ei lasku tule kotiin -> perintä, jossa ei myöskään löydetä yhteytietoja -> ulosotto.

Ainakin näin mä olen ymmärtäny. Foorumin virkamiehillä saattaa olla enemmän kokemusta?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Kyllähän Suomessa on tehty kaikkien noitten tekstiviestipalveluiden (varaspalveluiden) takia tämmöiset rikoshommat mahdollisimman helpoksi. Taitaa aikalailla muualla olla järestään kiellettyä vastaava homma.

Ja sitten kun varas saadaan kiinni niin ei seuraa muuta kuin pään silittelyä.. :what:

Kyllä Suomi on paska maa... :lol:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: Pikku vilautus mun rojektista...

Täytyy varmaan huomenna laittaa kuvia uusista ostoksista... hain tänään 4 isoa pakettia matkahuollosta, tuli autoon sisälle osia... jotkut tietääkin jo mitä tuli :food:

Sitten tuli nuo 20" vanteet myytyä pois viime viikonloppuna, nyt haussa uudet kesävanteet. Täytyy yrittää löytää tyylille sopivat seuraajat :roll:
niin joo, autohan on ollut ympärivuotisena käyttöautona kokoajan, talvivectraan tuli aloitettua pikku muutos, niin se seisoo tallissa ja omega on ajossa... :hammer:
samsa87
OCF Member 2015

Re: Pikku vilautus mun rojektista...

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

omega 2.0turbo kirjoitti:Täytyy varmaan huomenna laittaa kuvia uusista ostoksista... hain tänään 4 isoa pakettia matkahuollosta, tuli autoon sisälle osia... jotkut tietääkin jo mitä tuli :food:
:yes: :thumbsup:
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Vastaa Viestiin