Astra g Sport

Esittele Opel-projektisi tai autosi
sampeli
OCF Member 2016

Astra g Sport

Viesti Kirjoittaja sampeli »

Laitetaampas oma projekti esille. Auto Asta g sport 1998. kone X18XE1.
Auto näytti tältä ennen halliin siirtymistä:
Kuva
Kuva

Tarkoituksena on vaihtaa tekniikka X18XE1->Z18XE. Luovuttaja auto tuli ostettua menneen kesän alussa kun halvalla sain. Luovuttaja näyttää tältä:
Kuva
Kuva
Kuva

Samalla kun tekniikkaa vaihdetaan käydään kori vaimennusmattojen kanssa läpi, korjataan ruoste vauriot, silotetaan kyljet, takalasin pyyhin pois ja antenni. Sisutaan tulee muutokseksi kuppi penkit eteen ja mahdollisesti taaksekkin, kuituvalosarja kattoon, äänentoistolaitteet(ovat melkein kaikki hankittu), valkoisia ledejä valaisemaan.

Alla projekti kuvia. Kuvia ja tekstiä tulee lisään kunhan aina hallilta kerkiää kirjoittamaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Yhteis kuva meidän kerhon hallilta, täynnä -(z)-

Allapa tämän illan tuotokset (28.10.2008(
Kuva
vibrot + kuituvalosarja katossa.

Kuva
Kuva
Tukivarret hiekkapuhallettu+ruosteenesto pohjamaalissa.

Kuva
Puslatkin saapui tuossa eilen nyt muistin kuvan räppästä.

Kuva
Kuva
Kuva
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Hommaa riittää varmasti, tähänkös sä niitä jousia tarvitset :wink: Onnea projektille vaan.

Onko toi takapönttö tulossa tohon asentoon taakse?
Skoda Octavia TDI
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

ap85 kirjoitti:
Vai onko toi ylipäänsä tulossa tohon autoon... :no:

Muuten ihan jees vaihtaa toi uudempi tekniikka, pääset eroon mahdollisesta tonnin maksavan ohjainlaitteen vaihdosta. ;)

ap85 kirjoitti:Hommaa riittää varmasti, tähänkös sä niitä jousia tarvitset :wink: Onnea projektille vaan.

Tähänhän niitä kaipailen aluksi.

Pönttöä kokeiltiin vitsillä tuohon, kaverilta jäi kawasakista ylimääräiseksi. En tiedä saattaa se tulla tuohon laitettua, vähän muokattuna ja ihan eri tavalla mitä yleensä.

Lisätään viellä tähän että. kaikki alustan osat tulee siis tuosta kolari autosta jolla on rullattu maailmaa vaivaisen 54tkm verran.
aba22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja aba22 »

Vähän on astra palikoina :D mutta varmasti tulee hieno peli. Itse en kans kauheasti lämpiä tolle takavaimentimelle.. Pysyykö väri tuollaisena vai vaihtuuko?
sampeli
OCF Member 2016

aba22 kirjoitti:Vähän on astra palikoina :D mutta varmasti tulee hieno peli. Itse en kans kauheasti lämpiä tolle takavaimentimelle.. Pysyykö väri tuollaisena vai vaihtuuko?
Sama väri, lakan sekaan valko-kulta hilettä. Jos vaimennin tulee laitettua. Tulee poikittain oikealle ylä-viistoon. Vähän samalla tavalla mitä OPELTUNING 6/2008 lehdessä esitelty musta corsa d
:J:J
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja :J:J »

okstoi nyt sitte reilua ku toiset rälläköi hikihatussa osia autosta ni jätkä tilaa palokunnan irrottamaan niitä:D

Ja hälyttimenäki näköjää toimii poliisivartiointi ;)

hitto melko mukava projekti siinä sulla..
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

hmm.. mikä toi etupuskuri on autossas? ei oo mun silmiin ennen tullu tollasta.. tai sit oon sokee.. :lollis:
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Riisikippo kirjoitti:hmm.. mikä toi etupuskuri on autossas? ei oo mun silmiin ennen tullu tollasta.. tai sit oon sokee.. :lollis:
Coupé-malli?
Skoda Octavia TDI
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

ap85 kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti:hmm.. mikä toi etupuskuri on autossas? ei oo mun silmiin ennen tullu tollasta.. tai sit oon sokee.. :lollis:
Coupé-malli?
niinpäs muuten taitaakin olla.. ei ollu vaan mitään mainintaa kun auto ei oo mikään coupe.. vaan hb.. mun moka...
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

coupen on joo.

Onnea rojektiin! -(z)-
Vectra C Estate -07
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

Kertokaa tyhmälle mitä ero noilla koneilla on? Ihan mielenkiinnosta.

Kivasti takajalkotilasta tulpan ympäriltä lähtenyt "pala". Aika hyvinhän nuo G-astrat on muuten koriltaan kestänyt, paitsi että mulla on tullu geehen pari kuplaa takakaariin :)
*Astra H Sedan -08*
sampeli
OCF Member 2016

Astrax Sport kirjoitti:Kertokaa tyhmälle mitä ero noilla koneilla on? Ihan mielenkiinnosta.

Kivasti takajalkotilasta tulpan ympäriltä lähtenyt "pala". Aika hyvinhän nuo G-astrat on muuten koriltaan kestänyt, paitsi että mulla on tullu geehen pari kuplaa takakaariin :)
Joo ei kestä astran pohja ajaa kantoon:D

koneilla on erona X18XE1 on yhdellä lambda-anturilla, egr-ventiilillä ja vaijeri kaasuläpällä. Z18XE:ssä 2kpl happi-antureita, ei egr venttiiliä ja sähköinen kaasu. Muuten noilla koneilla on ero vanhalla 340tkm. ja uudella 54tkm. vanha 85kw uusi 92kw.

Tulipas tuokin vaikealla tavalla selitettyä.

Puskuri on tosiaan coupen mallin, joka jää talvikäyttöön. Kesäksi tulee OPC:n puskuri hellan xenon sumuvaloilla. Valoiksi tulee enklannista mallia morret kaksi pyöreää ja vilkku. Vastaavanlaiset kun hellan valmistamat jota näkyy olevan parissa astrassa suomessa.
j4p3
'Agila'

Viesti Kirjoittaja j4p3 »

Kauheelta näyttää. :wink: pistähän tämän illan kuvat näkyviin
sampeli
OCF Member 2016

j4p3 kirjoitti:Kauheelta näyttää. :wink: pistähän tämän illan kuvat näkyviin
Kiitos 8) nyt on uusia kuvia julki.
Vastaa Viestiin