Opelien katsastukset
- Motocoyote
- 'Diplomat'

Täällä Ruottin puolella sitä pitää kans käydä "varikolla" kerran vuodessa. Tänään oli minun vuoro.. Puhtaalla paperilla läpi meni ja "leima" heti pareriin.
Kehui viälä autoa pirteäksi (hi hi) ja hyväkuntoiseksi. Jarrut otti niin hyvin että auto melkein hyppäsi pois jarrutestarista
Sitten testikierroksella "testi-insinööri" piiskasi astraa pellit auki. Minä vain hymyilin enkä sanonu mitään
Kehui viälä autoa pirteäksi (hi hi) ja hyväkuntoiseksi. Jarrut otti niin hyvin että auto melkein hyppäsi pois jarrutestarista
Sitten testikierroksella "testi-insinööri" piiskasi astraa pellit auki. Minä vain hymyilin enkä sanonu mitään
-
_keroinen_
- 'Kapitän'

jarruvalo
käytin 98 g astraa katastuksessa eikä menny läpi ku kuskin puolen jarruvalo palaa koko ajan.voisko joku kertoa mistä johtuu? hehkuja oon kokeillu kaikkia eri mallia mut ei auta.en ymmärrä sähkö härpäkkeistä mitää ja oon vielä värisokea nii apu kelpais..
G Astra -98, pomppas kerpele. Oik.puolen raidetangonpää väljä, ei ollu vielä n.2kk sitten mutta eipä tuo rikkoontuminen aikaa katso.
Ja sit tuli korjauskehotus ku lähivalo vas.edessä ei toimi
Näki kyllä että toimi ku mentiin jarrutesterille mutta laitta parkkien kautta valot päälle niin kerpele toinen xenon ei sit syttyny.
No sanoin sille että se kyllä syttyy jos laittaa parkit sekunniks päälle ja sit taas valot päälle niin ei kokeillu, ajaessani hallista autoa sit ulos molemmat valot sytty
Ja ei löytäny xenonhyväksyntää umpioista mutta siitä ei varsinaisesti tullukaan mitään kitinää, mutta kyseli kyllä asiasta...
No ei se auta ku korjata ja mennä uudestaan...
Positiivista oli että sain vihdoista viimein aikaseks muutoskatsastaa kesäkummit autoon, säästyhän tuossa kahden vuoden aikana 80€
Ja sit tuli korjauskehotus ku lähivalo vas.edessä ei toimi
Näki kyllä että toimi ku mentiin jarrutesterille mutta laitta parkkien kautta valot päälle niin kerpele toinen xenon ei sit syttyny.
No sanoin sille että se kyllä syttyy jos laittaa parkit sekunniks päälle ja sit taas valot päälle niin ei kokeillu, ajaessani hallista autoa sit ulos molemmat valot sytty
Ja ei löytäny xenonhyväksyntää umpioista mutta siitä ei varsinaisesti tullukaan mitään kitinää, mutta kyseli kyllä asiasta...
No ei se auta ku korjata ja mennä uudestaan...
Positiivista oli että sain vihdoista viimein aikaseks muutoskatsastaa kesäkummit autoon, säästyhän tuossa kahden vuoden aikana 80€
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Vectraan tänään haettiin uus leima. Perhana kun meinaa aina jäädä näin viime tippaan, käyttöönotto päivä 31.10. Keskivaimentimessa oli komea reikä, mutta niin vaan kaveri sai pästöt mitattua... 
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -