Tietoa Omega 2.5.V6
Tietoa Omega 2.5.V6
Olen aikeissa hankkia kyseisen Biilin. Mitä mun on huomioitava?
Omega mallia -98. aj 215tkm. Täydellinen huoltokirja.
Pyynti 4500€. Onko paljon ilmaa?
Mitä tyyppivikoja on ko. biilissä. Entä korjaus ja varaosa kulut?
Paljon on todellinen kulutus, niin kaupunki kuin maantiajossa?
Biili on siis automaatti. Kaikilla herkuilla. Sedan malli.
Onko automaatissa ollut kellään ongelmia?
Tiedoista paljon kiitoksia.
No tietenkin hintaan vaikuttaa myös onko sedan vai farkku,hintahaarukka näissä tuntuis olevan 3-5 tonttua.Kyllä hyvästä tuon 4500 voi maksaa
Jakopään laitto maksaa tietenkin hieman enemmän ja tulpanvaihtokin voi olla hankalampi juttu jos ei autojen kanssa hirveemmin puljaile.
Mutta erittäin mukava auto ajella eikä tuo niin kamalasti tuota soppaakaan vie,mun omppu vie sekalaisessa 10,5 litraa ja kuitenkin aika reilustikin tulee laskettua.
Jakopään laitto maksaa tietenkin hieman enemmän ja tulpanvaihtokin voi olla hankalampi juttu jos ei autojen kanssa hirveemmin puljaile.
Mutta erittäin mukava auto ajella eikä tuo niin kamalasti tuota soppaakaan vie,mun omppu vie sekalaisessa 10,5 litraa ja kuitenkin aika reilustikin tulee laskettua.
Vectra Cdti
Melko isot kulutuksetascona_c kirjoitti:Vastaus kulutukseen, rehellisesti sanottuna ja kokemuksella:
Kaupungissa 14-17L/100km
Maantiellä 8-9L/100km
Haulla löytyy juttua vaihteiston muoviprikasta, öljynlauhduttimesta, ja vuotavista venttiilikopista.
Kulutuksesta on paljon juttua foorumilla, mutta heitän nyt tähänkin ketjuun oman lusikkani myös. Auto on B2 Omega 2.5 V6 vm. 2000. Omassa sekalaisessa ajossa mikä käsittää 35km / suunta työmatka-ajoa n. 70-85% ja 15-30% kaupunkiajoa tuo sedani vie keskimäärin 9,5l / 100km. Alta ysin ei pääse, mutta yli kympinkään ei ole mennyt. Pelkkä kaupunkiajo ja 12-17 sadalla kuulostaa ihan realistiselta, ainakin automaatin kanssa. 3tkm Norjan reissulla keskikulutus oli alimmillaan 7,8l / 100km ja loppujen lopuksi lukemat olivat: 8,0 / 83km/h keskinopeudella / 2864,5km matkalta mitattuna.
Kaikki lukemat ajotietokoneesta, muttei tuo paljoa heitä.
Kaikki lukemat ajotietokoneesta, muttei tuo paljoa heitä.
Re: Tietoa Omega 2.5.V6
Osta multa samalla koneella oleva farkku. Vain 213000 mittarissa. Manuaalilootalla.kempis kirjoitti:Olen aikeissa hankkia kyseisen Biilin. Mitä mun on huomioitava?
Saat halvemmalla!
Missäs päin tälainen sijaisee ja paljonkohan mahtaisi olla hintaa?reaper kirjoitti:Osta multa samalla koneella oleva farkku. Vain 213000 mittarissa. Manuaalilootalla.
Saat halvemmalla!
Hydrauli kirjoitti:Missäs päin tälainen sijaisee ja paljonkohan mahtaisi olla hintaa?reaper kirjoitti:Osta multa samalla koneella oleva farkku. Vain 213000 mittarissa. Manuaalilootalla.
Saat halvemmalla!
Tsekkaa privasi.