Tällä hetkellä autona Veccu Wagon 2,2 aut. 2004 ja kun tuo uusi Insignia ei oikein miellytä, niin nyt olisi kai viimeinen mahdollisuus hankkia uusi C-Veccu.
Katselin noita myyjien sivustoja ja ainoana vaihtoehtoina näyttäisi olevan 1,8 bensa tai 1,9 diesel eli ainoa varteenotettava vaihtoehto on tuo diisseli. Olisiko jollain kokemuksia tuosta koneesta (110 kw / 150 hv) automaatin kanssa? Tarvitseeko se lisäksi Webastoa vai riittääkö tavallinen lohko + sisälämppäri yhdistelmä?
Käytin noita bensa vs. diesel laskureita ja meikäläisen kilometreillä menisi aika tasaan näillä tankkaus hinnoilla.
C-Vectran vaihto tuoreempaan (bensa -> diesel)
Jep, alkaa olla viimeinen mahku C-Vekun suhteen. Kesällä meni sedanin linjasto kiinni ja nyt saa ainoastaan farkkua. Tosin ainakin kesällä niissä oli toimitusaika vielä 4 kk:tta
.
On tullut ajeltua tuolla 150hv:n maatalouskoneella jonkin verran, siis molemmilla vaihteistoilla. Jos ei kiire mihinkään, niin ehdottomasti tuo automaatti. Se on aivan loistava laatikko, varsinkin 2.8T:n jatkona josta minulla on sitten enempi kokemusta.
Laiskahan tuo 1.9CDTI on, varsinkin tuolla automaatilla, eikä todellakaan ole mikään alavääntöinen. Manuaali sitten eri maata, mutta ovat makuasioita.
Lisää koneesta tuolla riisseli-osiolla.
Miksi ei Insignia?
On tullut ajeltua tuolla 150hv:n maatalouskoneella jonkin verran, siis molemmilla vaihteistoilla. Jos ei kiire mihinkään, niin ehdottomasti tuo automaatti. Se on aivan loistava laatikko, varsinkin 2.8T:n jatkona josta minulla on sitten enempi kokemusta.
Laiskahan tuo 1.9CDTI on, varsinkin tuolla automaatilla, eikä todellakaan ole mikään alavääntöinen. Manuaali sitten eri maata, mutta ovat makuasioita.
Lisää koneesta tuolla riisseli-osiolla.
Miksi ei Insignia?
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Tulihan se sitten käytyä koeajamassa ja tilauskin tehtyä. Ensi viikolla pitäisi saada ajoon.
Olisiko jollain tietoa noista 1.9 CDTI 110 kw -koneen vuosihuollon hinnoista ja onko Opelilla enään SmartCare huoltosopimusta?
Zafirassa minulla oli sellainen ja silloin se ainakin toimi hyvin sekä oli rahansa arvoinen.
Olisiko jollain tietoa noista 1.9 CDTI 110 kw -koneen vuosihuollon hinnoista ja onko Opelilla enään SmartCare huoltosopimusta?
Zafirassa minulla oli sellainen ja silloin se ainakin toimi hyvin sekä oli rahansa arvoinen.
Eikö ne kaupanteon yhteydessä osanneet kertoa?Hyrysysy kirjoitti:Tulihan se sitten käytyä koeajamassa ja tilauskin tehtyä. Ensi viikolla pitäisi saada ajoon.
Pohjois-Helsingin auton huoltohintoja löytyy ainakin tuolta: http://www.pohjoishelsinginauto.fi/Opel ... to2007.pdf
En muistanut kysyä, vaan vasta kotona ajattelin asiaa. Täytyy kysyä, kun menen hakemaan autoa.Jartsi kirjoitti:Eikö ne kaupanteon yhteydessä osanneet kertoa?![]()
KiitosJartsi kirjoitti:Pohjois-Helsingin auton huoltohintoja löytyy ainakin tuolta: http://www.pohjoishelsinginauto.fi/Opel ... to2007.pdf
GM-rahoituksen sivuilla on jotain tietoa tuosta SmartCare:sta, mutta ei sen tarkemmin. Täytyy tämäkin sitten tarkistaa myyjältä.