Ruotsalainen plastiikkakirurgiklinikka Malmössä operoi halukkaille silikonityynyjä hauislihaksiin, Aamulehti kertoo.
(JOHN FOXX IMAGES)Nyt voit unohtaa hauiskäännöt ja vipunostot, sillä näyttävät hauislihakset saat plastiikkakirurgilta Ruotsista.
Menetelmä on samankaltainen kuin asennettaessa silikoneja rintoihin tai takamukseen, mutta nopeampi ja yksinkertaisempi. Silikoni asetetaan paikoilleen noin kahden senttimetrin kokoisen haavan kautta paikallispuudutuksessa.
Hauisimplanttien hinnaksi tulee vajaat 3 900 euroa.
Leikkauksia tekee plastiikkakirurgi Per-Gunnar Opitzin, jonka mukaan komplikaatioiden vaara hauisimplanteissa on pieni. Alueella ei ole herkkiä ruumiinosia kuten hermoja ja verisuonia. Tosin lihaksia pitää harjoittaa päivittäin, jotta niiden liikkuvuus ei rajoittuisi.
Aamulehden mukaan Opitz operoi miehille myös silikoneja rintalihaksiin.
Opitzin lihasimplantit ovat saaneet kritiikkiä ruotsalaisilta plastiikkakirurgeilta. Implantit voivat siirtyä pois paikoiltaan, mikä johtaisi lihasten epäsymmetriaan.
Joo, paitsi etteivät nuo aloituspostauksessa näkyvät lihakset oo silikonin, vaan semmosen lihakseen injektoitavan öljyn, en nyt just muista nimeä, aikaansaannosta...
Lie silikoni-implanttil"lihas" vielä vähemmän aidon näköinen...
E: Syntholiahan se tökötti oli... Ja sillä ei oo mitään tekemistä hormonien kanssa...
Motocoyote kirjoitti:Joo, paitsi etteivät nuo aloituspostauksessa näkyvät lihakset oo silikonin, vaan semmosen lihakseen injektoitavan öljyn, en nyt just muista nimeä, aikaansaannosta...
Lie silikoni-implanttil"lihas" vielä vähemmän aidon näköinen...
Aineen nimi on Synthol, ja sillä saa tämmöset käsivarret
Mutta joka tapauksessa. tuskinpa ne silikoonit sen hienompia on
Kyllä mä oon kuullu että jotku laittelee rintojen lisäksi silikonilla suurempia peräsimiä mutta tää on ihan uus tieto mulle. Kukin tyylillään toki. Koskahan tulee silikoniheppejä Ei voi ymmärtää..
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle